PracaGrupypl.praca.dyskusjewysyłanie CV do firm › Re: wysyłanie CV do firm
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Mon, 17 Feb 2003 00:20:34 +0100
    Sender: News User <n...@j...net>
    From: "Perełka" <p...@t...pl>
    Subject: Re: wysyłanie CV do firm

    Użytkownik "Szwedka" <s...@p...fm> napisała:

    >... czy może jest lepsze osobiste odwiedzanie firm...

    Ja właśnie w ten sposób znalazłam pierwszą poważną pracę. Odwiedzałam różne
    firmy i składałam do sekretariatu CV i list motywacyjny, czasami udało mi
    się nawet porozmawiać z potencjalnym pracodawcą. Firma, w której później
    pracowałam 5 lat, była jedną z pierwszych, którą odwiedziłam. Odezwała się
    po 2 miesiącach od dnia, kiedy złożyłam dokumenty.

    Ja też nie miałam zbyt dużo odwagi i śmiałości i dlatego zabrałam ze sobą
    koleżankę, która ze mną składała CV.

    Mój ówczesny chłopak również miał problemy ze znalezieniem pracy. Poradziłam
    mu, żeby odwiedził kilka firm osobiście i on też znalazł w ten sposób pracę.
    Od tego czasu również minęło ok 5 lat i do tej pory tam pracuje.

    Wydaje mi sie, że to jeden z najlepszych sposobów poszukiwania pracy.
    Dlatego warto przełamać nieśmiałość i odwiedzić swojego potencjalnego
    pracodawcę.
    Codziennie do różnych firm przychodzi stos CV, który ląduje w grubym
    segregatorze, a w najgorszym razie do niszczarki. Tu masz szansę, że ktoś
    Cię zapamięta.

    Tak więc namawiam również Ciebie do szukania pracy w sposób aktywny i życzę
    powodzenia.

    Perełka