PracaGrupypl.praca.dyskusjewysyłanie CV do firm › Re: wysyłanie CV do firm
    From: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wysyłanie CV do firm
    Date: Sun, 16 Feb 2003 16:17:15 +0100

    Szwedka wrote:

    [ciach]

    > rezultatów). Zastanawiam się jednak nad skutecznością tego sposobu. Czy ktoś
    > z was znalazł tak pracę, czy może jest lepsze osobiste odwiedzanie firm albo
    > dzwonienie? Na ten drugi sposób, a zwłaszcza na chodzenie osobiste po
    > firmach nie mam za bardzo czasu, a poza tym jestem trochę nieśmiała.........

    Czesc :)

    Osobiscie wydaje mi sie, ze wizyta w takiej firmie (ktora sobie
    upatrzysz), a takze telefon, sa skuteczniejsze od spamowania
    pracodawcow. Lepiej poznasz firme w ten sposob chyba, ze Ci na tym nie
    zalezy.
    Kiedys siedzialem przy biurku szefa i meczyl mnie jeden z potencjalnych
    kandydatow do pracy. Tak mnie meczyl, ze go polubilem. Byl bardzo
    rozmowny, a przy tym taktowny i konkretny. Jesli szukaliby kogos
    obrotnego, ze zmyslem handlowym, to polecilbym tego "namolnego" faceta
    od razu.
    Wszystko zalezy jakiej pracy szukasz.

    Co do niesmialosci to Twoj wybor. Jesli bylbym pracodawca wolalbym
    Ciebie jako usmiechnieta i smiala kobitke :)))

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>