PracaGrupypl.praca.dyskusjewysokosc plac/wydajnosc › Re: wysokosc plac/wydajnosc
    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wysokosc plac/wydajnosc
    Date: Wed, 16 Aug 2006 23:57:43 +0200

    Re to: glosnetu [16 Aug 2006 14:22:38 -0700]:

    > jest nieprzydatny. Umowa o prace to nie malzenstwo
    > (koscielne) - w kazdej chwili, jesli ktoras ze stron
    > przestanie byc zadowolona ze wspolpracy, mozna ja
    > rozwiazac. A wydajnosc 10%.... Oznacza w najlepszym
    > razie mniejsze zyski, a w najgorszym - upadek firmy
    > z powodu presji konkurencji.

    I armagedon.
    Zapominasz o jednej drobnostce: firma to *ludzie* - i
    pozbywanie się ich z powodu 10% wydajności mimo że do
    tej pory mieli potężny wkład w rozwój firmy, jest dość
    kiepskim pomysłem. Wydajność swoją szosą- nad nią można
    pracować. Lojalności i doświadczenia w tym konkretnym
    miejscu i tej konkretnej firmie u 10% wydajniejszego
    obcego zupełnie człowieka nie znajdziesz. A w każdym
    razie szanse na to są znacznie mniejsze.

    Kira