PracaGrupypl.praca.dyskusjewysokosc plac/wydajnosc › Re: wysokosc plac/wydajnosc
    From: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wysokosc plac/wydajnosc
    Date: 16 Aug 2006 13:55:21 -0700

    Any User napisał(a):

    > A pomyślałeś, że pracownik nie pracuje tylko na bieżącą pensję, ale też
    > stopniowo wypracowuje swój "kapitał" zawodowy? Gdyby podchodzić
    > w ten sposób, to po co cokolwiek tworzyć, skoro i tak mnie z gotowej
    > firmy wypie...lą... ?

    A ty po zakonczeniu remontu lazienki z czystej sympatii i wdziecznosci
    przedluzasz umowe fachowcowi i placisz mu za nic?

    Jesli przestajesz byc przydatny firmie, to firma sie z Toba rozstaje.
    To normalne.

    Jesli jestes specjalista od rozkrecania firm, to najpozniej na polmetku
    obecnej pracy zacznij sie rozgladac na nowa.

    Jesli jest bardzo dobrym specjalista od rozkrecania firm, to nie
    rozgladaj sie za praca. Sama Cie znajdzie, dzwoniac po kilka razy
    dziennie.

    --

    glos