PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysłąnie aplikacji

  • 1. Data: 2003-03-17 19:08:05
    Temat: wysłąnie aplikacji
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    Czesc
    Jak mam wysłać oferte pracy do firmy "profesjonalnie" cv, list motywacyjny i
    oswiadczenie (3 pliki w formacie *.doc) ???? Mam spakować rarem itp. ????
    rafi

  • 2. Data: 2003-03-17 19:22:04
    Temat: Re: wysłąnie aplikacji
    Od: "WAM" <w...@w...com.pl>

    "rafi" <z...@2...pl> napisał

    > Jak mam wysłać oferte pracy do firmy "profesjonalnie" cv, list motywacyjny i
    > oswiadczenie (3 pliki w formacie *.doc) ???? Mam spakować rarem itp. ????
    Na pewno lepiej rtf, html, txt niz doc.

    WAM

  • 3. Data: 2003-03-17 20:16:13
    Od: "O'Brian" <o...@N...wp.pl>

    Użytkownik "WAM" <w...@w...com.pl> napisał w wiadomości
    "rafi" <z...@2...pl> napisał

    > Jak mam wysłać oferte pracy do firmy "profesjonalnie" cv, list motywacyjny i
    > oswiadczenie (3 pliki w formacie *.doc) ???? Mam spakować rarem itp. ????
    Na pewno lepiej rtf, html, txt niz doc.

    A pdf ...?

    O'Brian

  • 4. Data: 2003-03-17 21:17:11
    Od: "WAM" <w...@w...com.pl>

    "O'Brian" napisał

    > A pdf ...?
    to zalezy od pracodawcy, ale raczej niewielu kadrowcow uzywa pdf
    (tzn ma zainstalowanego readera). txt i html najbezpieczniejszy :)

    WAM

  • 5. Data: 2003-03-17 22:47:09
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 17 Mar 2003 21:16:13 +0100, "O'Brian"
    <o...@N...wp.pl> zakodował:

    >Na pewno lepiej rtf, html, txt niz doc.
    >
    >A pdf ...?

    Mógłby ktoś zrobić wreszcie badania i stwierdzić, jakie formaty są w
    stanie odczytać kadrowe.
    Jak kiedyś wysłałem pdfa - dostałem prośbę o przesłanie w docu.
    Posłałem plik z rozszerzeniem zip - tak samo.
    Odtąd, jeżeli w ogłoszeniu wyraźnie nie jest zaznaczone inaczej,
    wysyłam doce (rtf ze zdjęciem zajmuje dużo więcej a do tego nie
    wygląda dokładnie tak, jak chciałem).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-03-17 22:59:12
    Od: "WAM" <w...@w...com.pl>

    "Kaizen" napisał

    > Mógłby ktoś zrobić wreszcie badania i stwierdzić, jakie formaty są w
    > stanie odczytać kadrowe.
    :)

    > Odtąd, jeżeli w ogłoszeniu wyraźnie nie jest zaznaczone inaczej,
    > wysyłam doce (rtf ze zdjęciem zajmuje dużo więcej a do tego nie
    > wygląda dokładnie tak, jak chciałem).
    Doc jest o tyle niepewny ze nie wiadomo jaka wersja jest
    u kadrowej do odczytania :)

    WAM

  • 7. Data: 2003-03-17 23:09:24
    Od: "Deidre" <o...@S...fm>

    zawsze .doc wysylam

    btw. czy klauzule - zgode na przetwarzanie danych osobowych dodajecie w CV
    czy dołączacie jako osobny plik?

  • 8. Data: 2003-03-17 23:44:54
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Kaizen napisał:

> [...]
    > Odtąd, jeżeli w ogłoszeniu wyraźnie nie jest zaznaczone inaczej,
    > wysyłam doce (rtf ze zdjęciem zajmuje dużo więcej a do tego nie

    Ja tam nigdy nic nie pakuje odkad mialem mozliwosc przeprowadzania
    dyskusji - "a co to jest i co sie z tym robi" - pomijam fakt, ze
    rozmowcom nigdy nie przyswiecala wiedza, ze w spakowanych plikach moga
    czaic sie wirusy - ale pracy tez nadal nie mam ;).

    Flyer

  • 9. Data: 2003-03-18 00:50:55
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    Doc to standart nic innego nie wchodzi w grę zresztą aplikacja w doku nawet
    ze zdjeciem zjmuje kilkadziesiąt kilo nawet przy modemie do wytrzymania

  • 10. Data: 2003-03-18 07:47:35
    Od: " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>

    Mam pytanie w zwiazku z wysyłaniem aplikacji via Internet, czy ktos wie jak
    wyglada wtedy proces selekcji kandydatów? czy HRowcy zgłoszenia drukuja,
    przegladają online?
    a jesli sa dwa sposoby przesyłania, czy pierszenstwo maja przysłane pocztą,
    bo bardziej rzucaja sie oczy etc.?
    Mam nadzieje, ze nie bo ja preferuje e -mailem.

    pozdrawiam wszystkich