PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysłąnie aplikacji

  • 11. Data: 2003-03-18 11:44:53
    Temat: Re: wysłąnie aplikacji
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rafi" <z...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:b556gj$dke$1@news.onet.pl...
    > Czesc
    > Jak mam wysłać oferte pracy do firmy "profesjonalnie" cv, list motywacyjny
    > oswiadczenie (3 pliki w formacie *.doc) ???? Mam spakować rarem itp.
    ????
    > rafi

    Witam
    Jeśli mogę coś doradzić osobom wysyslającym swoje aplikacje to:
    1) starajcie sie stworzyc 1 (jeden) plik w ktorym bedzie na poczatku list
    motywacyjny, nastepnie CV i ewentualne oswiadczenia.
    2) Jesli CV ma byc ze zdjeciem nie wysylajcie zdjecia osobno tylko wstawcie
    do CV PO SKOMPRESOWANIU.
    3) Jesli wysylacie mailem to napiszcie czego on dotyczy (konkretnego
    stanowiska, przedstawienia swojej oferty itd.)
    4) wysylajcie w formacie doc, rtf, pdf.
    5) Nie pakujcie swoich aplikacji. Dobrze napisany CV i list nawet z
    zalaczonym zdjeciem nie powinien miec wiecej niz 100-200kB.

    Na koniec prosze nie pytajcie dlaczego tak mysle i skad te reguly. Powiem
    krotko z doswiadczenia.
    Lepiej wyobrazcie sobie, ze otrzymujecie na skrzynke 800 maili z aplikacjami
    i musicie je przejrzec. Otwieranie kazdego pliku osobno (LM, CV, foto) jest
    dla oceniajacego bardzo klopotliwe i czasochlonne. Lepiej zeby czas ktory
    poswieca na otwarcie poszczegolnych dokumentow poswiecil na ich przejrzenie.

    To tyle
    powodzenia w poszukiwaniu pracy
    Pawel

  • 12. Data: 2003-03-18 12:59:53
    Temat: Odp: wysłąnie aplikacji
    Od: "Larry" <l...@N...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1) starajcie sie stworzyc 1 (jeden) plik w ktorym bedzie na poczatku list
    > motywacyjny, nastepnie CV i ewentualne oswiadczenia.
    [...]
> [...]
    > dla oceniajacego bardzo klopotliwe i czasochlonne. Lepiej zeby czas ktory
    > poswieca na otwarcie poszczegolnych dokumentow poswiecil na ich

    Mysle, ze najlepszym pomyslem jest pisanie LM jako tresc maila wraz z CV
    jako
    zalacznikiem. Od razu po otwarciu maila wiadomo o co chodzi nadawcy.

    Wysylanie pustego maila z samym zalacznikiem sprawi, ze rekrutujacy bedzie
    musial
    sie troche napracowac, by dowiedziec sie z kim i czym ma do czynienia.

    Nie mam racji?
    Larry

  • 13. Data: 2003-03-18 13:00:35
    Od: DarekB /Łalo/ <D...@n...pl>

    Użytkownik "Deidre" <o...@S...fm> napisał w wiadomości
    > zawsze .doc wysylam
    >
    > btw. czy klauzule - zgode na przetwarzanie danych osobowych dodajecie w CV
    > czy dołączacie jako osobny plik?
    Ja zawsze dodaję na końcu CV.
    Darek

  • 14. Data: 2003-03-18 14:53:04
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > musial
    > sie troche napracowac, by dowiedziec sie z kim i czym ma do czynienia.

    Jak najbardziej masz racje
    pozdrawiam
    Pawel

  • 15. Data: 2003-03-18 19:07:05
    Od: "szpunt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DarekB /Łalo/" napisał w wiadomości:
    CV
    > Ja zawsze dodaję na końcu CV.

    to dodawanie to i tak lipa jezeli klauzula nie jest wlasnorecznie podpisana
    i datowana

    nie wiem po chorobe w ogole zada sie dopisywania tej klauzuli w aplikacjach
    przesylanych via internet skoro nie ma mocy prawnej

    myle sie czy nie?

    --
    szpunt

  • 16. Data: 2003-03-18 23:36:38
    Od: DarekB /Łalo/ <D...@n...pl>

    Użytkownik "szpunt" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > nie wiem po chorobe w ogole zada sie dopisywania tej klauzuli w
    aplikacjach
    > przesylanych via internet skoro nie ma mocy prawnej
    >
    > myle sie czy nie?
    Pewnie nie, też tak uważam, ale.... pisze dla świętego spokoju przyszłego
    pracodawcy ;-)
    Jak chce to niech ma.
    Darek

  • 17. Data: 2003-03-19 10:45:37
    Od: " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>

    dopóki nie wejdzie podpis elektorniczny to tak musi być, przecież podpisujac
    regulamin np przy zakładnaiu konta emailowego, tez nie podisujemy sie
    własnorecznie.
    Klauzula jest efektem Ustawy o Ochronie danychm równie dziwna jak puste
    miejsca w spisie lokatrów w bloku.
    pozdrawiam
    nawrotka

  • 18. Data: 2003-03-20 11:47:26
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl>

    > Jak mam wysłać oferte pracy do firmy "profesjonalnie" cv, list motywacyjny
    > oswiadczenie (3 pliki w formacie *.doc) ???? Mam spakować rarem itp.
    ????
    Na pewno lepiej rtf, html, txt niz doc.

    WAM

    Ale skąd!!
    *doc, *txt albo *rtf

    Na inne w HR'ach patrzy się tak sobie...
    Z doświadczenia mówię...

    "Just one year of love
    is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]