PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyścig szczurów czy radość życia?

  • 1. Data: 2004-07-13 08:01:49
    Temat: wyścig szczurów czy radość życia?
    Od: "kwiatek69" <w...@p...onet.pl>

    pa jakiej jesteś stronie

  • 2. Data: 2004-07-13 08:05:01
    Temat: Re: wyścig szczurów czy radość życia?
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    kwiatek69 napisał (wto 13. lipca 2004 10:01):

    > pa jakiej jesteś stronie
    a jak ktoś w wyścigu widzi swoją radość życia?

  • 3. Data: 2004-07-13 08:07:14
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    Użytkownik "kwiatek69" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pa jakiej jesteś stronie

    Jak będziesz gazety czytał po pracy a nie zamiast to będziesz wiedział sam.

    andrzej

  • 4. Data: 2004-07-13 09:36:58
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    gromax wrote:

    > a jak ktoś w wyścigu widzi swoją radość życia?

    to ma poważny problem ;-)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2004-07-13 10:44:22
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "kwiatek69" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pa jakiej jesteś stronie

    Wyścig szczurów to wynalazek drugiej połowy XX wieku.
    Przez tysiące lat ludzie jakoś sobie radzili bez tego wyścigu - a więc ja
    też sobie poradzę :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-07-13 11:25:22
    Od: "JureK" <j...@w...pl>

    Wiek ma swoje prawa, a do emerytury trzeba dopracować.
    Nie jesteś w stanie na maxa dopracować do 65 lat. "Wyścig szczurów"
    wytrzymasz kilka lat, a później konkurencja Cię wywali z rynku i będziesz
    bezrobotny. Jest to naprawde sprytny pomysł, aby wypalić Twoje możliwości i
    się Ciebie pozbyć jako niepotrzebnego, "zepsutego" juz narzędzia.

    Pozdrawiam
    JureK
    PS.Pisze z własnego doświadczenia, mam 54 lata, też uczestniczyłem w czymś
    podobnym, było super, ale sie skończyło i jestem już niepotrzebny, bo nie
    dorównam młodym.
    Teraz musze myśleć o czymś co mi da chleb-własna minidziałalność
    gospodarcza. W tym wieku pracy się raczej nie znajduje mimo
    wystarczających kwalifikacji.

    JureK

  • 7. Data: 2004-07-13 15:38:19
    Od: "kwiatek69" <w...@p...onet.pl>

    > to ma poważny problem ;-)

    nie ma problemu, tylko może jest upośledzony
    bo kiedyś zmienią mu sie priorytety,
    tylko już bedzie za późno:)