PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenie wojskowe - odwołanie (wniosek)

  • 1. Data: 2004-07-13 07:22:10
    Temat: Szkolenie wojskowe - odwołanie (wniosek)
    Od: "Sebastian" <banans@no_spam.pl>

    Witam,

    Sluzbe wojskową mam juz odbytą jednak teraz dostałem wezwanie na dodatkowe
    przeszkolenie wojskowe,
    ktore bedzie trwalo 2 tyg. Poniewaz obecnie pracuje i jestem osobą
    sprawującą ważne funkcje i odpowiedzialną
    za realizację biezących projektow chcialbym sie odwolac od tego wezwania.
    Moj pracodawca chetnie podpisze sie
    pod takim odwolaniem.
    Czy ktos z Was pisal cos podobnego i jak takie podanie powinno wygladac ??

    Pozdrawiam,
    Seba

  • 2. Data: 2004-07-13 08:20:40
    Temat: Re: Szkolenie wojskowe - odwołanie (wniosek)
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2004 09:22:10 +0200, Sebastian <banans@no_spam.pl>
    napisał:

    > Moj pracodawca chetnie podpisze sie
    > pod takim odwolaniem.
    > Czy ktos z Was pisal cos podobnego i jak takie podanie powinno wygladac
    > ??

    Nie wiem jak wyglada taki dokument, ale wiem, ze faktycznie odwolanie
    skutkuje.
    W jednej z firm w ktorych pracowalem, czlowiek na etacie kierownika sklepu
    dwukrotnie w ten sposob zostal zwolniony z koniecznosci odbywania cwiczen
    w rezerwie, na podstawie pisma od dyrekcji firmy. W kazdym razie pismo o
    koniecznosci nieprzerwanej pracy pracownika bylo pisane przez dyrekcje
    firmy a nie przez samego rezerwiste. Z tego wnioskuje, ze powinienes
    zaniesc swoja prosbe o odwolanie cwiczen a w niej zaznaczyc, ze w
    zalaczeniu dostarczasz skierowane do WKU pismo swojego pracodawcy,
    zawierajace uzasadnienie prosby.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##