PracaGrupypl.praca.dyskusje › surfbar-y

  • 1. Data: 2004-07-13 01:05:08
    Temat: surfbar-y
    Od: "mg" <m...@p...onet.pl>

    witam

    ponizej przedstawiam liste stablinych surfbar-ow,
    ktore w procesie rejestracji uwzgledniaja nasz kraj :)
    nie wymagaja one siedzenia w internecie w czasie ich pracy
    a jedynie stalego dostepu do internetu
    jak macie czas to zerknijcie i zarejestrujcie sie,
    dodatkowego grosza zawsze sie troche przyda
    przy duzych monitorach mozna odpalic nawet wszystkie razem
    ich praca raczej nie ma wplywu na wydajnosc i stabilnosc w czasie pracy

    http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=grall

    http://www.PaidSurf.org/?refid=grall

    http://www.surf4ads.com/?refid=10369

    http://www.cash-cartel.de/?Ref=grall

    pozdrawiam

    grall

  • 2. Data: 2004-07-13 07:15:34
    Temat: Re: surfbar-y
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    mg wrote:
    > ich praca raczej nie ma wplywu na wydajnosc i stabilnosc w czasie pracy
    A zastanowiles sie kiedys jak to wplywa na twoja prywatnosc i to kto ma
    dostep do danych ktore wprowadzasz itp na roznych stronach ?

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl

  • 3. Data: 2004-07-13 08:00:58
    Od: "kwiatek69" <w...@p...onet.pl>

    > http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=grall
> [...]
    no stary pojechałeś zrozumiałbym jakbyś wpisał
    http://www.cash-cartel.de/ bez tego grall'a
    ale troche przesadziłes

  • 4. Data: 2004-07-13 08:03:33
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    mg wrote:

    > ponizej przedstawiam liste stablinych surfbar-ow,

    A ktoś cię o to prosił, spamerze ?

    [ciach]

    Spadaj na bambus.

    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl
    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl
    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl
    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl
    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl
    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl
    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl
    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl
    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl
    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl
    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl
    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl
    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl
    m...@p...onet.pl m...@p...onet.pl

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 5. Data: 2004-07-13 08:32:31
    Od: "mg" <m...@p...onet.pl>

    >no stary pojechałeś zrozumiałbym jakbyś wpisał
    >http://www.cash-cartel.de/ bez tego grall'a
    >ale troche przesadziłes

    osobe polecajaca mozna wyciac w trakcie rejestracji

  • 6. Data: 2004-07-13 09:25:19
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    mg; <ccvcho$ohr$1@news.onet.pl> :

    Ja tylko chciałem pomóc ewentualnym użytkownikom - podane adresy wchodzą
    szybciej bez ostatniego członu - odpowiednie BEZ
    "php/join.php?ref=grall"; "?refid=grall"; "?refid=10369"; "?Ref=grall"

    ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)