PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzienie podczas umowy na czas określony › Re: wypowiedzienie podczas umowy na czas okre?lony
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzienie podczas umowy na czas okre?lony
    Date: Tue, 14 Nov 2006 21:34:48 +0100

    Pięknego dnia Tue, 14 Nov 2006 21:07:40 +0100, pawex <""pawexxx\"@[no
    spam]o2.pl"> zakodował:

    >O tym wypowiezieniu woem ale nie wiem czy jak powiem wczęsniej mojemu
    >szefowi to czy mogą mnie wcześniej zwolnić czy nie?

    Mogą. Wypowiedzenia umowy na czas określony pracodawca nie musi
    uzasadniać.

    To, czy powiesz wcześniej, że ZAMIERZASZ wypowiedzieć umowę, to
    dylemat moralny, nie prawny.

    >A w tej następniej firmie muszę już teraz powiedzieć że do nich
    >przechodzę więc ukrywałbym to przez miesiąc.

    Podpisz umowę zanim wypowiesz starą - powiedzenie to żadna gwarancja
    zatrudnienia
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded