PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem natychmiastowym › Re: wypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem natychmiastowym
    From: "Wielki Kot" <w...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem natychmiastowym
    Date: Fri, 25 Mar 2005 11:56:25 +0100

    Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał w wiadomości >

    > Sąd pracy jest darmowy dla pracownika.

    Owszem jest darmowy - to znaczy pracownik wnoszący powództwo nie płaci wpisu
    sądowego

    Natomiast jeżeli sprawę przegra, a Pracodawca w odpowiedzi na pozew będzie
    się domagał zwrotu kosztów postępowania oraz kosztów zastępstwa procesowego
    to niestety Pracownik będzie je musiał zabulić bez szemrania.

    Sąd jedynie może nie pobierać kosztów procesowych o ile pracownik wystapi z
    takim wnioskiem a sad się ku temu przychyli, ale już od kosztów zastępstwa
    procesowego na rzeczpracodawcy - w przypadku przegranej - pracownik się nie
    wymiga.... niestety.

    Trochę Cię, żle nauczono :) :)

    Uwierz mi, że tak po prostu jest, a jak nie wierzysz to zapytaj "znajomego
    prawnika" :) :)

    PS.
    Nie rozumiem tylko tej ciągłej waszej krytyki (a to umiecie robić dobrze)
    Ja niestety nakeżę do takich ludzi, że jak coś piszą to są tego całkowicie
    przekonani, a jak nie jestem do czegoś rzekonany lub moja wiedza jest
    niewystarczająca to używam TRYNU PRZYPUSZCZAJĄCEGO.

    Mimo wszystko trochę więcej pokory by sie przydało, a już na pewno przed
    napisaniem czegoś powzięcie przekonania, że... ma się rację - czego Ci
    szczerze życzę.

    Kot pozdrawia

    gg 2778755
    Tlen - w...@t...pl