PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem natychmiastowym › Re: wypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem natychmiastowym
  • Data: 2005-03-25 13:33:46
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prace ze skutkiem natychmiastowym
    Od: "Pawel" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale się grupowicze nadyskutoali - a jak mądrze, a Kolega sobie pewnie
    jaja
    > robi ze wszystkich.

    Nie, nie robie sobie jaj. Chce odejsc od obecnego pracodawcy i zaczac
    pracowac u innego, jak najszybciej, ale rowniez jak najbardziej korzystnie
    dla mnie. A w kwestiach moralnych... to np. nadgodziny powinny byc
    wynagradzane finansowo czy traktowane jako wklad w rozwoj firmy? Takie
    pytanie, wlasciwie retoryczne...

    No i jeszcze jest kwestia urlopu (w sumie 5 dni) - czy za to rowniez mi
    przysluguje dodatkowe wynagrodzenie?

    PK