PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy

  • 1. Data: 2007-12-04 23:58:02
    Temat: wypowiedzenie umowy
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    witam

    na dniach chce dokończyć sprawę nowego zatrudnienia, ale wcześniej muszę
    wypowiedzieć umowę o pracę, która mam na czas określony.
    w związku z tym pytanko: kiedy złożyć wypowiedzenie obecnemu pracodawcy, aby
    umowa została rozwiązana przed 24.12.2007.

    czy dobrze myślę: mając dwa tygodnie wypowiedzenia składam wypowiedzenie 7.12
    i wówczas po dwóch tygodniach koniec mojej pracy wypada w sobotę 22.12?
    a czy jak złożę wypowiedzenie 10.12 to również koniec będzie 22.12?

    i jeszcze jedna sprawa. na czyje ręce złożyć wypowiedzenie? wystarczy, że
    kierownik mojego działu potwierdzi mi przyjęcie wypowiedzenia?
    czy dobijać się do prezesa, którego niestety ciężko złapać?

  • 2. Data: 2007-12-05 06:26:17
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 5 Gru, 00:58, " " <a...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > i wówczas po dwóch tygodniach koniec mojej pracy wypada w sobotę 22.12?
    > a czy jak złożę wypowiedzenie 10.12 to również koniec będzie 22.12?

    jesli zlozysz 7.12, to koniec umowy bedzie 22.12, a jesli zlozysz
    10.12, to koniec umowy bedzie 29.12.

    Przy okazji, w umowie masz oczywiscie zastrzezona mozliwosc
    przedterminowego wypowiedzenia umowy za 2tyg wypowiedzeniem i umowa
    jest dluzsza niz na 6mcy?

    > i jeszcze jedna sprawa. na czyje ręce złożyć wypowiedzenie? wystarczy, że
    > kierownik mojego działu potwierdzi mi przyjęcie wypowiedzenia?
    > czy dobijać się do prezesa, którego niestety ciężko złapać?

    np do sekretariatu na dziennik podawczy za potwierdzeniem zlozenia na
    kopii.

    --

    Pozdrawiam,

    glos