PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie -proszę o radę -długie

  • 1. Data: 2007-05-08 15:13:32
    Temat: wypowiedzenie -proszę o radę -długie
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Wiem że nie pierwszy raz ten tamat jest poruszany na łąmach tej grupy, ale
    jednak chciałabym prosić Was drodzy grupowicze o rzetelną informację jak to
    jest w takim o to przypadku;
    W dniu wczorajszym zamiast być w firmie byłam poza nią ,miałam umowione
    spotkania, przed wyjazdem nie podpisałąm listy obecności , ani też nie
    wypisałam sobie delagacji na wyjazd .Miałam w planach pojsc do lekarza
    załatwiwszy ważną sprawe służbową, co też uczyniłąm, otrzymałam zwolnienie
    lekarskie na okres 10 dni, na dzien wczorajszy również .około godziny 16stej
    przyjechałam na chwileczkę do firmy , szef mnie wezwał i poinformował bez
    jakiegokolwiek tłumaczenia , cytuję: nie lubimy sie nie pracujemy dłużej,
    innych zastrzeżen nie mam : " z tego wszystkiego zapomniałąm zostawić
    zwolnienie , natomiast wieczorem zadzwoniłąm do kadrowej że zapomniałam jej
    zostawić zwoolnienie , że zle sie czulam i byłąm u lekarza , na co zostałam
    poinnformowana że wypowiedzenie zostało wysłane .czy ma ono ma moc prawną ,
    jeśli w dniu wczorajszym nie było mnie w firmie, nie podisałąm listy, nie
    wypisano mi delegacji na wyjazd ?? jestem zaskoczona i odrętwiała z tego
    wszystkiego.mam jeden mętlik w głowie .
    co zrobić z wypowiedzeniem ktore do mnie przyjdzie ??

    dziękuję serdecznie , przepraszam za chaos

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-08 15:46:07
    Temat: Re: wypowiedzenie -proszę o radę -długie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 8 May 2007 17:13:32 +0200, "Robi"
    <r...@p...onet.pl> zakodował:

    >co zrobić z wypowiedzeniem ktore do mnie przyjdzie ??

    Jeżeli to jest rozwiązanie umowy z zachowaniem okresu wypowiedzenia -
    jest nie ważne. Nie można wypowiedzieć umowy w trakcie
    usprawiedliwionej nieobecności w pracy. ALE jeżeli byłeś w pracy i
    podjąłeś czynności służbowe - to nie byłeś nieobecny (co innego gdybyś
    tylko w kadrach czy w sekretariacie zostawił zwolnienie). Więc wtedy
    można było Cię zwolnić. Jeżeli w trakcie rozmowy podpisałeś
    wypowiedzenie, albo szef ma świadków, że wypowiedział Ci umowę, to
    pisemko jest tylko potwierdzeniem tego co stało się w trakcie rozmowy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2007-05-08 16:09:20
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    dziekuję za info, nie było mnie w pracy cały dzien, ,przyjechałam tylko na
    chwileczkę aby zostawić zwolnienie , po czym w tej sytacji nerwowej
    wyjechałam nie zrobiwszy tego.nic nie podpisałam, nie ma też swiadków na
    rozmowę i na wręczanie mi pisma .

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-05-08 18:00:05
    Temat: Re: wypowiedzenie -prosz? o rad? -d?ugie
    Od: PZ <p...@m...com>

    Robi wrote:
    > dziekuj? za info, nie by?o mnie w pracy ca?y dzien, ,przyjecha?am tylko na
    > chwileczk? aby zostawiae zwolnienie , po czym w tej sytacji nerwowej
    > wyjecha?am nie zrobiwszy tego.nic nie podpisa?am, nie ma te? swiadków na
    > rozmow? i na wr?czanie mi pisma .
    >
    > pozdrawiam
    >

    > U?ytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisa? w wiadomo?ci

    I tak dalsza wspolpraca jest utrudniona wiec prosciej poszukac nowej
    pracy. A i z klientami tez mozna sie odpowiednio pozegnac:)

    pzdr
    pz

  • 5. Data: 2007-05-08 19:23:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4640a0b1@news.home.net.pl Robi <r...@p...onet.pl>
    pisze:

> [...]
    > na chwileczkę aby zostawić zwolnienie , po czym w tej sytacji nerwowej
    > wyjechałam nie zrobiwszy tego.nic nie podpisałam, nie ma też swiadków na
    Zgodnie z art. 41 KP pracodawca nie może wypowiedzieć umowy o pracę w czasie
    usprawiedliwionej nieobecności pracownika. Jak zrozumiałem z opisu sytuacji
    w momencie składania oświadczenia woli przez pracodawcę (wypowiedzenie umowy
    o pracę jest oświadczeniem woli) byłaś już na zwolnieniu.
    W kwestii świadków - księgowa w razie czego zezna, że również przekazała ci
    informację o wypowiedzeniu, ale to nie ma większego znaczenia. Zresztą
    jestem pewien, że i bez tego w razie potrzeby pracodawca świadków
    "znajdzie".
    Dostarcz zwolnienie (jak najszybciej i najlepiej nie osobiście) i czekaj na
    nadejście poczty z wypowiedzeniem. Wtedy będzie mniej więcej wiadomo co
    robić. Tak czy inaczej niczym nie ryzykujesz, możesz tylko zyskać, więc
    spokojnie.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-05-09 05:14:47
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > robić. Tak czy inaczej niczym nie ryzykujesz, możesz tylko zyskać, więc

    tak czy inaczej logicznym jest że do pracy nie wracam, to nie na moje nerwy
    .zwolnienie dostrczyłam osobiscie na drugi dzien rano , ( o 8-smej leżało na
    biurku).co teraz w takim razie , wypowiedzenie przyjdzie lada dzien ???pytam
    , bo wiem że mogę się od tego odwołać do sądu pracy w ciągu 7 dni .Jeśli
    wypowiedzenie jest nie ważne chciałabym pociagnąć zwolninie przynajmniej do
    6-mc ., tak jak to sie czyni w praktyce o ile to wypowiedzenie jest nie
    ważne jak piszecie wyżej.

    pozdrawiam

    Ali

  • 7. Data: 2007-05-09 06:19:10
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Wed, 9 May 2007 07:14:47 +0200, Robi napisał(a):

    > to nie na moje nerwy

    Co to za firma ? Nie oczekuję że napiszesz nazwę bo i tak mi nic nie powie,
    ale napisz:
    - ilu pracowników
    - ile oddziałów
    - jaka struktura własnosci
    - jaka forma własności: sp. z o.o., SA czy może Dz.Gosp.
    - jaka branża

    chce ocenić po prostu renomę przedsiebiorstwa

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 8. Data: 2007-05-09 06:28:56
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Robi napisał(a):
> [...]
    > 6-mc ., tak jak to sie czyni w praktyce o ile to wypowiedzenie jest nie

    W praktyce znajduje sie innego pracodawce. Kombinowania takiego nie
    popieram. Przy okazji znaki przystankowe w języku polskim zazwyczaj
    stawia sie po wyrazie, a nie przed czy też pomiędzy inaczej jak widać
    tekst się bardzo nieladnie zachowuje, co widać na cytacie powyzej.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 9. Data: 2007-05-09 08:17:25
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:f1rpnh$862$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Kaczus/Pegasos User
    > http://kaczus.republika.pl
    > nie zapomnij zamówić Total Amigi (Polska Edycja)

    ok, jasne,chaos jak diabli:))
    pozdr.

  • 10. Data: 2007-05-09 08:19:41
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@p...gmail.com>
    napisał w wiadomości news:1qwmvznmaor2h.1c13m1ex27p9p$.dlg@40tude.net...

> [...]
    >
    > chce ocenić po prostu renomę przedsiebiorstwa
    >
    > --
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia

    A można wiedzieć do czego potrzebna Tobie ta ocena ??
    pozdr.
    Ali