PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie -proszę o radę -długie › Re: wypowiedzenie -proszę o radę -długie
  • From: "Robi" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie -proszę o radę -długie
    Date: Wed, 9 May 2007 07:14:47 +0200

    news:f1qims$lff$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:4640a0b1@news.home.net.pl Robi <r...@p...onet.pl>

    > Zgodnie z art. 41 KP pracodawca nie może wypowiedzieć umowy o pracę w
    > czasie usprawiedliwionej nieobecności pracownika. Jak zrozumiałem z opisu
    > sytuacji w momencie składania oświadczenia woli przez pracodawcę
    > (wypowiedzenie umowy o pracę jest oświadczeniem woli) byłaś już na
    > zwolnieniu.
    > W kwestii świadków - księgowa w razie czego zezna, że również przekazała
    > ci informację o wypowiedzeniu, ale to nie ma większego znaczenia. Zresztą
> [...]

    tak czy inaczej logicznym jest że do pracy nie wracam, to nie na moje nerwy
    .zwolnienie dostrczyłam osobiscie na drugi dzien rano , ( o 8-smej leżało na
    biurku).co teraz w takim razie , wypowiedzenie przyjdzie lada dzien ???pytam
    , bo wiem że mogę się od tego odwołać do sądu pracy w ciągu 7 dni .Jeśli
    wypowiedzenie jest nie ważne chciałabym pociagnąć zwolninie przynajmniej do
    6-mc ., tak jak to sie czyni w praktyce o ile to wypowiedzenie jest nie
    ważne jak piszecie wyżej.

    pozdrawiam

    Ali