PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie - której umowy › Re: wypowiedzenie - której umowy
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie - której umowy
    Date: Tue, 30 Dec 2003 11:03:05 +0100

    Użytkownik "chirs" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bsrd50$5m4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Gazeta" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tzn. nie mozna zwolnic bezpodstawnie , mozna natomiast zlikwidowac
    > stanowisko , wiec zostalo zmienone twoje stanowisko ( tytuł ) po to aby
    > moznybylo cie zwolnic .

    Mi wydaje sie, ze pierwsza umowe wymieniono jako date od kiedy jest
    pracownikiem firmy i ma w niej ciaglosc zatrudnienia, bez wchodzenia w
    szczegoly jaka to byla umowa. Na nowym stanowisku pracowal ponad rok
    przeciez, tak wiec "teoria spiskowa " nie przemawia tutaj do mnie.
    Sadze, ze przy wypisywaniu wypowiedzenia, w kadrach wpisali daty z
    komputerowej kartoteki pracownika, i stad cale zamieszanie.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    ---