PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie in blanco - jak to rozgryzc :-) › Re: wypowiedzenie in blanco - jak to rozgryzc :-)
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie in blanco - jak to rozgryzc :-)
    Date: Tue, 3 Feb 2004 11:20:16 +0000 (UTC)

    T0SIA <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > no dobrze, ale zycie przewiduje i niestety jest to praktykowane...
    > co zrobic w takim przypadku?
    > Dajmy na to zajde kiedys w ciaze, komu sie to nie spodoba.. normalnie nie
    > moglabym byc zwolniona ale majac moje wypowiedzenie dla pracodawcy nie
    > stanowi to problemu..:(...
    > To samo sie tyczy prawa do zasilku...

    Taki dokument można traktować jako umowę cywilną, deklarację intencji.
    Natomiast to nie jest dokument w rozumieniu KP, gdyż KP nic takiego nie
    przewiduje. KP w

    DZIAŁ DRUGI
    STOSUNEK PRACY

    dokładnie opisuje jak wygląda ustanie stosunku pracu i koniec, kropka.

    Jeśli pracodawca wpisze datę do takiego dokumentu i na tej podstawie będzie
    chciał cię zwolnić, a to nie było w tym momencie twoim zamiarem, to idziesz
    do Sądu Pracy i Sąd na pewno uzna nieważność takiego rozwiązania.

    Zapewne w tym dokumencie jest wpisane rozwiązane na mocy porozumienia stron
    bez wypowiedzenia, zaś na to z samej definicji muszą wyrazić zgodę obie
    strony.

    Oddział 2
    Przepisy ogólne o rozwiązaniu umowy o pracę
    Art. 30.

    1. Umowa o pracę rozwiązuje się:

    na mocy porozumienia stron,