PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie a zaleglosci

  • 1. Data: 2004-03-01 14:43:27
    Temat: wypowiedzenie a zaleglosci
    Od: "niepokor" <n...@p...onet.pl>

    witam

    przegladalem juz archiwum ale tak do konca nie jestem pewien wnioskow,
    takze...
    moj boss notorycznie zalega mi z kasa, spoznienia oczywiscie sa coraz
    wieksze. zastanawiam sie, miedzy innymi w zwiazku z tym, nad ewakuajca
    z przegladanych postow wywnioskowalem, ze w zasadzie moge zlozyc
    wypowiedzenie, pojsc sobie do domu a nadkierownik i tak bedzie musial mi
    zaplacic za okres wypowiedzienia, czyli 3 miesiace (pracuje ponad 3 lata).
    wystarczy tak lub nie :)
    dzieki

    pozdrawiam
    willi

  • 2. Data: 2004-03-01 19:52:15
    Temat: Re: wypowiedzenie a zaleglosci
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > zaplacic za okres wypowiedzienia, czyli 3 miesiace (pracuje ponad 3 lata).

    N I E . Na jakiej podstawie ma Ci płacić za nie wykonywanie pracy w okresie
    wypowiedzenia złożonego przez Ciebie.Jest to nie obecność nieusprawiedliwina i
    kwalifikujesz się do natychmiastowego wywalenia z pracy.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-03-01 20:02:02
    Od: "Arek Karas" <k...@2...pl>

> [...]
    nieusprawiedliwina i
    > kwalifikujesz się do natychmiastowego wywalenia z pracy.Pozdrawiam.
    Ale brak zaplaty jest podstawa do natychmiastowego wypowiedzenie umowy o
    prace, ,z winy pracodawcy

    Pozdr.
    AK

  • 4. Data: 2004-03-01 21:38:33
    Od: "Leszek M." <s...@p...pl>

    Użytkownik "Arek Karas" <k...@2...pl> napisał w wiadomości
    > okresie
    > nieusprawiedliwina i
    > Ale brak zaplaty jest podstawa do natychmiastowego wypowiedzenie umowy o
    > prace, ,z winy pracodawcy

    ...i żądania odszkodowania w wysokości trzymiesięcznego wynagrodzenia
    przed sądem pracy.

  • 5. Data: 2004-03-02 10:28:04
    Od: "niepokor" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > okresie
    > nieusprawiedliwina i
    > Ale brak zaplaty jest podstawa do natychmiastowego wypowiedzenie umowy o

    Właśnie w ten sposób rozumowałem. Czyli jak to jest, składam wypowiedzenie
    umowy o pracę, z winy pracodawcy i siedzę jeszcze 3 miesiące ryzykując, że
    będzie to działalność charytatywna ??? Coś tu mi nie gra.

    --
    willi

  • 6. Data: 2004-03-02 18:35:07
    Od: "Arek Karas" <k...@2...pl>

    > Właśnie w ten sposób rozumowałem. Czyli jak to jest, składam wypowiedzenie
    > umowy o pracę, z winy pracodawcy i siedzę jeszcze 3 miesiące ryzykując, że
    > będzie to działalność charytatywna ??? Coś tu mi nie gra.
    Natychmiastowe zerwanie stosunku pracy, czyli wypowiedzenie na stol, jakies
    potwierdzenie z sekretariatu dla Ciebie (tak dla bezpieczenstwa) i do domu
    :) albo do sadu pracy po niewyplacone pobory.
    To odpowiednik zwolnienia dyscyplinarnego, tylko w druga strone.

    Pozdr
    AK

  • 7. Data: 2004-03-04 09:18:56
    Od: tuptuś <x...@x...pl>

    Mon, 1 Mar 2004 15:43:27 +0100, na pl.praca.dyskusje, niepokor napisał(a):

> [...]
    > zaplacic za okres wypowiedzienia, czyli 3 miesiace (pracuje ponad 3 lata).

    nie bo moze zwolnic cie dyscyplinarnie / sady pracy sa bezplatne/istnieje
    mozliwosc porzucenia pracy z winy pracodawcy ale tam sa rozne kruczki i tez
    trzeba isc do sadu
    --
    pozdrawiam
    Tuptuś :-)