PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-07-19 11:52:37
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    Czy moze ktoś wie, jak mam postąpić w nastepującej sytuacji?
    Otóż poczatkiem tego miesiaca podpisałam kolejna, gdruga umowe na czas
    okreslony 3 miesiace. Nadzrzyła sie okazja, aby zmienic te pracę, z tym ,że
    kolejny pracodawca chce, aby rozpoczac u niego prace juz od 1 sierpnia.
    Czy przysługuje mi 2 tygodniowy okres wypawiedzenia?
    Czy moge złożyc go obojetnie w jakim dniu, czy jest z tego jakieś szybsze
    rozwiązanie?
    Bardzo prosze o pomoc!
    d...@v...pl

  • 2. Data: 2004-07-19 12:16:56
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 19 Jul 2004 13:52:37 +0200, d...@v...pl <d...@v...pl> napisał:

> [...]
    > Czy przysługuje mi 2 tygodniowy okres wypawiedzenia?
    > Czy moge złożyc go obojetnie w jakim dniu, czy jest z tego jakieś szybsze

    Przy umowach ponizej 6 miesiecy nie ma mozliwosci rozwiazania umowy -
    chyba, ze sie dogadasz jakos z pracodawca i np zgodzi sie zastapic umowe
    3-miesiaczna umowa 1-miesieczna. Smieszne ale prawdziwe.

  • 3. Data: 2004-07-19 15:53:37
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 19 Jul 2004 14:16:56 +0200, Krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> zakodował:

    >Przy umowach ponizej 6 miesiecy nie ma mozliwosci rozwiazania umowy -

    Gwoli ścisłości nie można takiej umowy wypowiedzieć. Zawsze można
    rozwiązać za porozumieniem stron lub bez wypowiedzenia (dobrze by
    było, gdyby przyczyna była prawdziwa, np. nieterminowa wypłata
    wynagrodzenia - ale nieprawdziwa też nie zmienia ważności
    wypowiedzenia),

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2004-07-20 06:47:21
    Od: o...@p...onet.pl

    > Przy umowach ponizej 6 miesiecy nie ma mozliwosci rozwiazania umowy -
    > chyba, ze sie dogadasz jakos z pracodawca i  np zgodzi sie zastapic umowe
    > 3-miesiaczna umowa 1-miesieczna. Smieszne ale prawdziwe.

    Czyli oznacza to, ze podpisujac umowe na czas okreslony (ponizej 6 miesiecy)
    staje sie niewolnikiem?! Bo jesli nie ma mozliwosci dogadania sie z pracodawca
    i zakladajac, ze placi on w terminie to nie ma legalnego sposobu na rozwiazanie
    takiej umowy wczesniej??

    pozdrawiam
    oliwek