PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypoweidzienie o pracę "druki "

  • 1. Data: 2003-09-10 18:25:04
    Temat: wypoweidzienie o pracę "druki "
    Od: "ZYGA" <z...@p...onet.pl>

    1. Gdzie mogę znaleźć druki wypowiedzenia o pracę w Internecie
    2. Jeżeli złożyłem wypowiedznie u pracodawcy czy ma prawo mi odmówić

  • 2. Data: 2003-09-10 18:37:35
    Temat: Re: wypoweidzienie o pracę "druki "
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    Użytkownik "ZYGA" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości :
    > 1. Gdzie mogę znaleźć druki wypowiedzenia o pracę w Internecie

    a po co ci druki? piszesz w jakimś lordzie czy innej gwiezdzie biurowej
    słowa typu:
    " Na podstawie <podstawa prawna> wypowiadam umowę świadczenia pracy przez
    pracownika / na rzecz pracodawcy z dniem xx-xx-xxxx . Data, podpis, miejsce
    na podpis osoby odbierającej"
    I to jest podstawa
    A dalej można napisac jakieś uzasadnienie, ale nie jest konieczne.

    > 2. Jeżeli złożyłem wypowiedznie u pracodawcy czy ma prawo mi odmówić

    Może ci odmówić. Ale po co mu pracownik który nie chce dla niego pracować?

    pzdr
    gromax
    ----

  • 3. Data: 2003-09-10 18:50:14
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > A dalej można napisac jakieś uzasadnienie, ale nie jest konieczne.

    > Może ci odmówić. Ale po co mu pracownik który nie chce dla niego pracować?

    Pracodawca nie prawa odmówić rozwiązania umowy o pracę z pracownikiem za
    wypowiedzenienie złożonym przez pracownika, jezeli takie rozwiązanie nastęuje w
    ustawowym terminie. Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-09-10 20:07:59
    Od: "Małgorzata Baster" <m...@x...wp.pl>

    > 1. Gdzie mogę znaleźć druki wypowiedzenia o pracę w Internecie
    > 2. Jeżeli złożyłem wypowiedznie u pracodawcy czy ma prawo mi odmówić
    > 1/ nie wiem ? może INFOR , druki aktywne ?
    2/ nie - nie ma prawa, jeżeli zrobisz to zgodnie z KP

  • 5. Data: 2003-09-10 20:09:18
    Od: "Małgorzata Baster" <m...@x...wp.pl>

  • 6. Data: 2003-09-10 20:53:37
    Od: "Małgorzata Baster" <m...@x...wp.pl>

    Użytkownik <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    pracownika i jeżeli jest złożone, nawet przesłane zgodnie z prawem i z
    zachowanymi terminami- pracodawca może jedynie przyjąć to do wiadomości!