PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie w McDonalds

  • 1. Data: 2004-06-28 13:08:34
    Temat: wynagrodzenie w McDonalds
    Od: Witek <n...@p...pl>

    Witam,

    Ktos sie orientuje jak ksztaltuje sie stawka godzinowa lub inny sposob
    wynagradzania za prace w McDonalds. Ile sie zarabia na najnizszym
    stanowisku "koszula w paski/kratke"? Moze ktos wie jakie sa szanse by
    awansowac i zostac "biala koszula" i ile taka osoba zarabia?

    Pozdrawiam!

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 2. Data: 2004-06-28 13:15:21
    Temat: Re: wynagrodzenie w McDonalds
    Od: kayka <k...@z...kis.p.lodz.pl>

    Witek wrote:
    > Witam,
    >
    > Ktos sie orientuje jak ksztaltuje sie stawka godzinowa lub inny sposob
    > wynagradzania za prace w McDonalds. Ile sie zarabia na najnizszym
    > stanowisku "koszula w paski/kratke"?
    Znajomej we Wroclawiu zaproponowali 5 zl/h, brutto oczywiscie. I
    maksymalnie 100h/miesiac. Nie mam pojecia, czy stawki sa takie same w
    calej Polsce, ale pewnie tak.

    --
    Kayka

    gg# 2429068
    k...@j...org

  • 3. Data: 2004-06-28 13:37:37
    Od: Witek <n...@p...pl>

    kayka <k...@z...kis.p.lodz.pl> napisal w news:cbp5hv$74e$1@news.onet.pl:

    > Znajomej we Wroclawiu zaproponowali 5 zl/h, brutto oczywiscie. I
    > maksymalnie 100h/miesiac.

    Ok. Dzieki, bo wlasnei z Wroc pisze.

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 4. Data: 2004-06-28 14:21:42
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > Moze ktos wie jakie sa szanse by
    > awansowac i zostac "biala koszula" i ile taka osoba zarabia?

    Z ego co ja wiem, a pracowalem na gieldzi komputerowej z gosciem, co tam byk
    menedzerem, to zadne. Inna w ogole droga. On mowil. ze na managerow biora
    ludzi w oddzielnej rekrutacji, awansow nie planuje sie. Chociaz to bylo pare
    lat temu i moglo sie zmienic :-\

  • 5. Data: 2004-06-28 16:12:59
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witek <n...@p...pl> zapodał(a):
> [...]
    > stanowisku "koszula w paski/kratke"? Moze ktos wie jakie sa szanse by
    > awansowac i zostac "biala koszula" i ile taka osoba zarabia?

    Kariera razej niemożliwa, pieniądze baaaardzo niskie (wyjdzie z 4zł na rękę).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-06-28 18:37:30
    Od: "TaDeK" <t...@g...pl>

    Witek wrote:
> [...]
    > wynagradzania za prace w McDonalds. Ile sie zarabia na najnizszym
    > stanowisku "koszula w paski/kratke"? Moze ktos wie

    najnizsza krajowa - w stosunku do wymiaru etatu oczywiscie. Zatrudniaja
    glownie na 1/2 lub jak bedziesz mial szczescie na 3/4 etatu. Ludzi na caly
    etat (mowa o instruktorach - czerwone koszule i pracownikach restauracji -
    niebieskie koszule) jest ze 2 gora 3 na cala restauracja - ja bylem tym
    szczesciarzem. Instruktor ma ze 100 zl wiecej od niebieskiego.

    >jakie sa szanse by
    > awansowac i zostac "biala koszula" i ile taka osoba >zarabia?

    A wiec trzeba zaczac od tego ze podstawowych menedzerow w macu sa swa
    rodzaje. Pierwszy to "swing menager" - to sa ci z awansu. Drugi rodzaj to
    "trainee menager" - to sa ci co od razu zostali zatrudnieni jako menager.
    Swing to ci co wyzej juz nie awansuja, a trainee to ci przeznczeni
    (teoretycznie) do dalszego awansu. Nabor na trainee menager jest dokonywany
    w osobnej rekrutacji, tzn: pracy na takim stanowisku nie dostaniesz idac do
    knajpy i proszac o prace. Swing zarabia jakies 1100 zl na reke, trainee na
    poczatek ma jakies 1400 zl. Obydwaj robia to samo, ale za inna kase, tyle ze
    trainne jak juz wspomnialem musi sie wiecej uczyc jakis dziwnych standardow
    bo jest przeznaczony do awansu.

    Moja rada - jak chcesz byc takim swingiem czy trainiee, nie mozesz byc za
    madry. Dobrze jest legitymowac sie wyzszym wyksztalceniem (srednie tez
    wystarczy), lecz musisz sprawiac przez caly czas wrazenie jakby McDonald's
    byl dla ciebie osmym cudem swiata, najwazniejszy na swiecie po prostu. Jest
    to ogolnie dziwna firma, bo niby duzo wymaga a tak naprawde malo, a tak
    naprawde g...o daje, a ludzie tam pracujacy (ci w bialych koszulach) bez
    przerwy sprawiaja wrazenie jakby w oczach swiecily im sie biale emki. Nie
    wiem czy to pozory, czy sa po prostu juz wyglupieni od tego wszystkiego.
    Calosc pracy w firmie McDonald's podsumowal bym tak: ta praca przypomina
    troche skrzyzowanie przedszkola z harcerstwem dla doroslych. Jesli idziesz
    tam bo chcesz zrobic kariere to IMHO nie warto. Jesli jestes na studiach i
    chcesz cokolwiek zarobic, a nie planujesz zwiazac sie z ta firma na dluzej
    to mozesz sprobowac - duzo tam nie zarobisz ale zawsze.

    Do tego co chwile jakies dziwne egzaminy ze standardow - zupelnie jak w
    szkole.

    pewnie interesuje cie tez poszczegolne szczeble kariery:
    1) Pracownik restauracji
    2) Instruktor
    3) Swing/trainee menager
    4) II asystent
    5) I asystent
    6) Kierownik restauracji
    7) Konsultant

    > Pozdrawiam!
    ja rowniez

    PS: Dane przeze mnie przytoczone byly obowiazujace jakies 5 lat temu jak ja
    tam pracowalem.