PracaGrupypl.praca.dyskusje[wynagrodzenie] programista PHP › Re: [wynagrodzenie] programista PHP
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [wynagrodzenie] programista PHP
    Date: Tue, 21 Feb 2006 16:17:11 +0100

    Tue, 21 Feb 2006 15:37:33 +0100, camel napisał(a):

    > W końcu trafili się tacy, którzy na tym się nie wykładali, ale pytanie
    > co z resztą? Kłamali? Zdawało im się że znają PHP? Pomyliło im się w
    > VB? Weird...

    Czytalem kiedys, ze sa ludzie, ktorzy zupelnie sie niczym nie przejmuja i
    aplikuja na kazde miejsce jakie sie wynajdzie w nadziei ze pracodawca sie
    nie polapie i ich zatrudni.
    Tym sposobem jakis spawacz kiedys dostal na chwile prace jako grafik 3D :]

    Byc moze jest takich elementow wiecej... na pewno jest wiecej! :D
    W ogole pamietam, jak sam zaczynalem to mi sie wydawalo, ze umiem wszystko.
    Potem jak dostalem w koncu prace to po dwoch latach teraz wiem, ze
    "wszystko" to byly PODSTAWY.
    Ale to w szkole tak uczyli, ze sie wydawalo ze czlowiek duzo umie, a ze
    umie malo to sie dowiaduje dopiero przy komercyjnym projekcie =)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net