PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: wynagrodzenie absolwenta w warszawie

  • 1. Data: 2004-06-16 13:17:56
    Temat: Re: wynagrodzenie absolwenta w warszawie
    Od: "Mag" <m...@w...pl>

    Wszystko zależy od firmy i stanowiska. Na asystencikm (asystent działu)
    proponują od ok. 2000- 3500 zł brutto.
    To, że masz skończone studia i mówisz 2 jezykami obcymi w tej chwili nie
    jest niestety żadnym wyróżnikiem. Liczy się doświadczenie, organizoanie
    jakis akcji. Dobrze miec odbyte jakies praktyki w dziedzinie, w której
    chcesz pracować.

  • 2. Data: 2004-06-16 16:01:13
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "Mag" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > proponują od ok. 2000- 3500 zł brutto.
    > To, że masz skończone studia i mówisz 2 jezykami obcymi w tej chwili nie

    Oczywiscie, gdyz wszyscy pisza znajomosc bardzo dobra. A w rzeczywistosci
    niecale 30 % dobrze zna choc jeden jezyk obcy :-).

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 3. Data: 2004-07-05 22:10:26
    Od: "Walenty" <k...@l...com>

    "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com> wrote in message

> [...]
    >
    > Pawel P.
    >
    > No chcialbym ja posluchac tej b.dobrej znajomosci jezykow. Okazuje sie ze
    wyjezdzaja za granice i nic nie potrafia.

    Walenty