PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenia w Wawie › Re: wynagrodzenia w Wawie
    From: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wynagrodzenia w Wawie
    Date: Wed, 22 Sep 2004 15:31:25 +0200

    Użytkownik "orzeszko" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3b36.00000c3d.41517bdd@newsgate.onet.pl...

    > dopóki bedą w kraju istnieli ludzie z przekonaniem że 1500 zł to spoko
    kasa
    > którą mozna zarabiać i którą można zaproponować pracodawcy, dopóty bedą
    nam
    > srac na głowę.
    > Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej. Obowiązki: sprzedaż, serwis,
    prezentacja
    > urządzeń do malowania proszkowego (agregaty przemysłowe). Praca cały kraj,
    > niejednokrotnie kilkudniowe delegacje, znajomość angielskiego
    (dokumentacja
> [...]

    powiem tak, w szeroko rozumianej branzy informatycznej zleceniodawcy
    przestali sie na takie wymagania histerycznie smiac i straszyc absolwentami
    pracujacymi za psie pieniadze. Powoli, powoli, nie do wszystkich moze glow
    ale dociera, ze za umiejetnosci trzeba zaplacic. Przyslowiowi studenci
    informatyki, ze wroce do branzy IT, napsuli juz wystarczajaco duzo,
    zleceniodawcy powoli zaczynaja doceniac ludzi z doswiadczeniem, z wiedza- a
    ze trzeba im zaplacic wiecej niz 800 brutto? coz, naprawianie tego co
    "studenci" spieprzyli kosztuje zwykle wiecej ;)

    pozdr
    Asiek