PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenia w Wawie › Re: wynagrodzenia w Wawie
  • Data: 2004-09-22 08:40:22
    Temat: Re: wynagrodzenia w Wawie
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Asia Witek napisał(a):

    > tym ladna, przebojowa, i bez kompleksow. W czym rzecz: na dzien
    > dobry zyczy sobie 2500 pensji, wlasnie wynikla w gronie znajomych
    > dyskusja czy to za duzo czy w sam raz. Warunkow warszawskich nie

    niezle wymagania ;-) warunkow warszawskich tez nie znam ale na slasku
    za takie "atuty" przewaznie mozna dostac 1500 zl brutto max. oczywiscie
    co firma to obyczaj, ale zazwyczaj nikt nie placi sporo za takie zwykle
    umiejetnosci.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna