PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymiar pracy a wymówienie

  • 1. Data: 2004-05-11 12:08:47
    Temat: wymiar pracy a wymówienie
    Od: "IWONA" <m...@o...pl>

    Witam,
    czy osobę pracującą na 0,5 etatu, zatrudnioną w jednym zakładzie pracy ponad
    3 lata obowiązuje trzymiesięczny okres wypowiedzenia czy proporcjonalnie do
    wymiaru pracy? Bo urlop dostaje się chyba normalnie.... I jeszcze jedno
    pytanie, pierwsza trzymiesięczna umowa w tym zakładzie pracy była na czas
    okreslony, następna dopiero na stałe, czy ta umowa na czas określony wlicza
    się w staz pracy? Pytam o to, bo bez tych trzech miesięcy nie mam
    przepracowanych trzech lat u tego pracodawcy. A wolałabym odejśc jak
    najszybciej.
    Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Iwona

  • 2. Data: 2004-05-11 19:13:52
    Temat: Re: wymiar pracy a wymówienie
    Od: " Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "IWONA" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > wymiaru pracy? Bo urlop dostaje się chyba normalnie....

    Jeżeli jest to umowa na czas nie określony to okres wypowiedzenia wynosi 3
    miesiące bez względu na wymiar etatu - art. 36 par. 1 pkt 3 Kodeksu pracy.

> [...]
    > pytanie, pierwsza trzymiesięczna umowa w tym zakładzie pracy była na czas
    > okreslony, następna dopiero na stałe, czy ta umowa na czas określony

    Zasady zaliczania okresów zatrudnienia do stażu pracy określaja odrębne
    przepisy, tj. w zależności od rodzaju zakładu pracy, branży itp. W
    większości wliczane są wszystkie okresy zatrudnienia bo przecież okres
    zatrudnienia sumuje się bez względu na czas trwania poszczególnych umów.

    Pozdrowienia

    Michał
    ==============
    www.prawo.hg.pl

  • 3. Data: 2004-05-12 07:29:26
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 11 May 2004 14:08:47 +0200, na pl.praca.dyskusje, IWONA napisał(a):

    > urlop dostaje się chyba normalnie....

    urlop dostaje się proporcjonalnie do okresu zatrudnienia
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)