PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ? › Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    From: "r c" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Date: Fri, 12 Sep 2003 23:03:01 +0000 (UTC)

    Drodzy Państwo,
    Nasza dyskusja jest tak szeroka jak cała dziedzina IT. A problem jest prosty:
    konfrontacja oczekiwań pracodawcy i pracownika. W sytuacji dużego bezrobocia
    oczekiwania pracodawcy są zdecdydowanie wygórowane, ale na to pozwala mu
    rynek. Może przebierać jak mu się podoba. Innym aspektem jest rozsądek tego
    czego oczekuje. Tutaj mam duże wątpliwości. Ale i tak znajdzie sie masa
    chetnych, którzy się zgłoszą. Tylko, że zaprezentują poziom oczekującego. A
    moim zdaniem jest on bliski zera bezwzględnego. Konkluzja jest jedna. Każdy,
    kto ma jakiekolwiek o pojęcie o IT, tego typu ogłoszenia potraktuje jako
    żart. Przybnajmniej ja to tak traktuje i mam nadziej, że większośc z Was, bo
    w przeciwnym wypadku będzie musiała nas zastapić sztuczna inteligencja
    pracująca za drobinicę, a my pójdziemy żebrać.

    pozdrawiam,
    Robert

    =====

    ========