PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ? › Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
  • Data: 2003-09-11 12:15:16
    Temat: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Od: "WojtekS" <w...@R...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "babla" <n...@s...pl> wrote in message
    news:bjpnug$hgj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Więc proszę wskazać chociaż 1 (słownie: jeden) rozproszony system pod
    MySQL,
    > jedną średnią firmę której baza danych oparta jest o RDBMS MySQL'a, jedną
    > procedurę składowaną pod MySQL'a etc...
    >
    > Widać, że kolega czerpie swoją wiedzę z jakiegoś osiedlowego klubu, a nie
    > praktycznych wdrożeń.

    No coz - kolega (znaczy sie ja) ciagnie swoja wiedze ze statystyk uzywania i
    nie ma zamiaru zaczynac wojny pt. "To lepsze od Tamtego, cz. XVII".
    Co do sredniej firmy to prosze zoabzcyc na
    http://www.mysql.com/press/user_stories/index.html. Yahoo!Finance
    (przykladowo) jest chyba srednia firma, prawda?

    Wreszcie - nie rzucalbym tak bardzo na wiatr te insynuacje na temat
    osiedlowego klubu. Ja nie mowie, ze kolega naogladal sie za duzo filmow
    przygodowych z Billem Gates'em (czy podobnych uprzejmosci).

    Wojtek