PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ? › Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    From: "RC72" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Date: Wed, 10 Sep 2003 19:01:44 +0000 (UTC)

    No cóż, głupota prcodawców chyba zdecydowanie prześciga głupotę pracowników.
    Nagrodę nobla dla tego, któ pisał te wymagania. Pytanie tylko czy naprawdę
    wiedział co pisze. Chyba wygląda na to, że chce stworzyć szeroko
    specjalizowany dział IT w postaci jednej osoby, który w USA składałby się 29
    osób (o ile nie pomyliłem się w wyliczance tych specjalizacji). Cóż jest to
    chyba komplement dla nas Polaków, że tak nas doceniaja nasi pracodawcy.
    Szkoda tylko, że nie finansowo!!!
    Jakkolwiek zyczę mu powodzenia, chociaż z mojego doświadczenia wiem, że
    rzeczywistość i tak zweryfikuje mu zdecydowanie te 29 oczekiwań co najwyżej
    do kilku.

    pozdrawiam wszystkich ITowców.

    =====

    ========