PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymagania dla analityka... :)

  • 1. Data: 2004-06-08 13:25:27
    Temat: Odp: wymagania dla analityka... :)
    Od: "Wojtek S." <s...@N...polbox.com>

    > Jasne :))) I na gonca sa nastepujace wymagania: 'Poszukujemy osoby
    posiadającej
    > ukończone z bardzo dobrymi wynikami wyższe studia - kierunek socjologia
    lub
    > pokrewne'??

    nie zrozumialas tego zartu. Jesli ktos jest dobry w szachach, to moze byc
    goncem. GONIEC to figura w szachach. Ale mozna tez sobie wyobrazic gonca,
    ktory jest tak szybki jak szachista. Czyli dwa zarty w jednym. Ech, kobiety
    nie maja poczucia humoru...
    S.

  • 2. Data: 2004-06-08 13:26:34
    Temat: wymagania dla analityka... :)
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    Przegladam sobie oferty pracy na roznych portalach i trafilam dzis na taki
    kwiatek:

    http://www.gemius.pl/Info/sub.php?id=ofirmie_bad&idm
    =ofirmie&idk=ofirmie_pra

    Czytam oferte na stanowisko 'Badacz, analityk'. Na poczatku wszystko OK,
    wymagania sensowne, trzymajace sie kupy i w ogole, jedno z niewielu ladnie
    skomponowanych ogloszen. Ale jak dotarlam do czesci 'Dodatkowymi zaletami
    będą:' to oplulam monitor kawa...

    Po co analitykowi 'Bardzo dobre wyniki w sporcie' ?? Rozumiem, ze to tylko
    dodatkowe atuty, ale nie rozumiem zamieszczenia akurat tego punktu :)

    Ina

  • 3. Data: 2004-06-08 13:40:49
    Temat: Re: wymagania dla analityka... :)
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    > To nie ma co pluc :))
    > Bardzo dobre wyniki w sporcie swiadcza o tym, ze czlowiek jest konsekwentny
    > w tym co robi :))) A poza tym np. biegacz dlugodystansowy moze szybciej
    > popylac po korytarzach jak trzeba cos szybko gdzies zaniesc :))

    ROTFL!

    Wlasnie oplulam po raz drugi :D

    W sumie to nie wpadlam na to, ze te dobre wyniki w sporcie (brydz i szachy to
    tez sport?) moga sluzyc do zmniejszenia ilosci czasu przeznaczonego na
    pokonywanie schodow, czy dlugich korytarzy.

    Ina

  • 4. Data: 2004-06-08 13:43:15
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]

    w tym co robi :))) A poza tym np. biegacz dlugodystansowy moze szybciej
    popylac po korytarzach jak trzeba cos szybko gdzies zaniesc :))

    Tomek |

  • 5. Data: 2004-06-08 13:45:08
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > tez sport?) moga sluzyc do zmniejszenia ilosci czasu przeznaczonego na
    > pokonywanie schodow, czy dlugich korytarzy.

    no coz, ktos musi pelnic funkcje gonca. :)

    --
    pozdrawiam,

    glos

  • 6. Data: 2004-06-08 13:48:25
    Od: i...@b...pl

  • 7. Data: 2004-06-08 13:54:51
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-08 15:48, Użytkownik i...@b...pl napisał :

    > Jasne :))) I na gonca sa nastepujace wymagania: 'Poszukujemy osoby posiadającej
    > ukończone z bardzo dobrymi wynikami wyższe studia - kierunek socjologia lub
    > pokrewne'??

    Ale to się jedno z drugim ładnie łączy.
    Dobre wyniki w sporcie żeby szybko biegać i socjolog żeby umiał zbadać
    zachowania społecznościu biurowej na schodach podczas gdy się będzie
    między nimi przepychał ;)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 8. Data: 2004-06-08 13:57:34
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    i...@b...pl wrote:

    > Jasne :))) I na gonca sa nastepujace wymagania: 'Poszukujemy osoby posiadającej
    > ukończone z bardzo dobrymi wynikami wyższe studia - kierunek socjologia lub
    > pokrewne'??

    Nie, dla gońca jako podstawowe "dobre wyniki w sporcie", a w
    _dodatkowych_ "ukończone z bardzo dobrymi wynikami wyższe studia -
    kierunek socjologia lub pokrewne". :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 9. Data: 2004-06-08 13:57:46
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    > Ale to się jedno z drugim ładnie łączy.
    > Dobre wyniki w sporcie żeby szybko biegać i socjolog żeby umiał zbadać
    > zachowania społecznościu biurowej na schodach podczas gdy się będzie
    > między nimi przepychał ;)

    Dzieki za doglebne wyjasnienie :) I o co ja sie glupia pytam? toz to tak
    oczywiste :D

    Ina

  • 10. Data: 2004-06-08 14:58:35
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    > nie zrozumialas tego zartu.

    Bardzo mozliwe

    > Jesli ktos jest dobry w szachach, to moze byc
    > goncem. GONIEC to figura w szachach. Ale mozna tez sobie wyobrazic gonca,
    > ktory jest tak szybki jak szachista. Czyli dwa zarty w jednym.

    W pelni sie z Toba zgadzam.

    > Ech, kobiety
    > nie maja poczucia humoru...

    Sprobuj byc matka, sprzataczka, praczka, pakowaczem, organizatorem i studentem
    w jednym... Wtedy pogadamy :P.

    Ina