PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna

  • 1. Data: 2004-06-08 12:58:02
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: leszek <l...@p...fm>

    witam
    w przyszlym tygodniu czekaja mnie dwie rozmowy w sprawie pracy
    i pytanie...czy naprawde najbardziej wskazane jesc isc w garniturze pod
    krawatem czy to jednak przesada?nie wystarczy ladna elegancka koszula?:)
    bo jednak zlego wrazenia czlowiek nie chce zrobic..a wyjsc na jakiegos
    sztywniaka tez nie zawsze dobrze:)

    pzdr
    leszek

  • 2. Data: 2004-06-11 07:48:39
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > krawatem czy to jednak przesada?nie wystarczy ladna elegancka koszula?:)
    > bo jednak zlego wrazenia czlowiek nie chce zrobic..a wyjsc na jakiegos

    proponuje garnitur