PracaGrupypl.praca.dyskusje › RCX i wychowawczy

  • 1. Data: 2004-06-08 12:29:20
    Temat: RCX i wychowawczy
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl>

    Pracownica przebywa na u. wychowawczym. Do 30 kwietnia br wyplacalismy jej zas.
    wych. w kwocie 505,80 (samotna matka), tj. zas. za 04.04. wyplacono w 05.04. Od
    1 maja br dod. z tyt. przebywania na u. wych. placi gmina, ale my jako
    pracodawca musimy ja wykazywac u siebie i tutaj pojawia sie problem... Co
    wpisac w podstawie wymiaru na ub. spolecznew deklaracjach 01/05/2004? Musze
    wykazac to co ja placilam oraz to, ze placi jej gmina (my placimy wszystkoz
    przesunieciem miesiecznym czyli za kwiecien w maju, a gmina w tym samym
    miesiacu, czyli za maj w maju) mam sprzeczne informacje z ZUS, jeden twierdzi,
    ze powinnam w podst. spolecznych wpisac 418,00 PLN a w zdrowotnych 418PLN +
    420PLN; drugi natomiast, ze w obu podstawach powinna byc kwota wyplaconego za
    04.04. zas. wych. czyli 505,80PLN + 420PLN (kwota swiadczenia pielegnacyjnego)
    Czy ktos sie spotkal z podobnym problemem? Ratunkuuu

    Quit