PracaGrupypl.praca.dyskusje › wykształcenie dyrektorów hipermarketów

  • 1. Data: 2008-01-16 23:51:47
    Temat: wykształcenie dyrektorów hipermarketów
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    jak macie na ten temat info to piszcie

  • 2. Data: 2008-01-17 20:20:24
    Temat: Re: wykształcenie dyrektorów hipermarketów
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fmm5an$rlj$1@news.onet.pl...
    > jak macie na ten temat info to piszcie

    ale o co konkretnie pytasz

    mam kumpla ktory pracuje na tym stanowisku i ma wyzsze

  • 3. Data: 2008-01-17 20:33:52
    Od: "Irlandysta" <2...@i...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > ale o co konkretnie pytasz
    >
    > mam kumpla ktory pracuje na tym stanowisku i ma wyzsze

    Ale jakie konkretnie, czy kierunkowe?

  • 4. Data: 2008-01-17 22:02:21
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć>

    > Ale jakie konkretnie, czy kierunkowe?
    Kierunkowe, tzn ma to być "z wykształcenia dyrektor" , "z zawodu dyrektor"
    czy może być po zarządzaniu lub marketingu na ekonomii.... ?
    Dziwne pytanie. Do czego ma prowadzić ?

  • 5. Data: 2008-01-17 23:22:59
    Od: "Irlandysta" <2...@i...pl>

    Użytkownik "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć> napisał
    w wiadomości news:fmojbq$pqr$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kierunkowe, tzn ma to być "z wykształcenia dyrektor" , "z zawodu
    > dyrektor" czy może być po zarządzaniu lub marketingu na ekonomii.... ?

    No raczej zarządzanie i marketing, czy chociaż logistyka, a nie
    politologia czy historia sztuki, jak uważasz?

    > Dziwne pytanie. Do czego ma prowadzić ?

    Tak samo dziwne jak pytanie o wykształcenie dyrektorów, do czego ma
    prowadzić?

  • 6. Data: 2008-01-18 12:43:28
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Na takie stanowisko często trafiają osoby mające wczesniej jakąś działalność w
    tym kierunku. Np. wspólnik, albo własciciel sieci sklepów. Wtedy nikt mu w
    papiery nie zagląda. Hipermarkety to prywatna firma. Po dokładnej weryfikacji
    przyjmuje sie tego, kto się najlepiej do tego nadaje. Osobiście znam kilku
    szefów wiekszych sieci handlowych, którzy nie mają wyższego.

    --
    Lukasz

  • 7. Data: 2008-01-18 17:38:31
    Od: "R." <g...@o...pl>

    > No raczej zarządzanie i marketing, czy chociaż logistyka, a nie
    > politologia czy historia sztuki, jak uważasz?

    znam kolesia ktory po ukonczeniu studiów (politologia) nigdy nie pracował w
    samorzadzie terytorialnym - za to został prawnikiem, takie dostał
    stanowisko i potem kierownikiem ... i jest do dzis

  • 8. Data: 2008-01-19 13:30:42
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    LukaszS wrote:
> [...]
    > prywatna firma. Po dokładnej weryfikacji przyjmuje sie tego, kto się
    > najlepiej do tego nadaje. Osobiście znam kilku szefów wiekszych sieci

    Ludzie co Wy tak z tym wyższym wyjeżdżacie ?
    Teraz je mieć może każdy, dopiero w połączeniu
    z doświadczeniem może o czymś świadczyć.

  • 9. Data: 2008-01-19 15:47:37
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    > tacy figuranci ktorzy pracuja tylko po to zeby firma mogla istniec na rynku.

    Raczej na odwrót. Firma istnieje, żeby tacy mogli mieć pracę...

  • 10. Data: 2008-01-21 06:38:33
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    tukan pisze:

    > Ludzie co Wy tak z tym wyższym wyjeżdżacie ?

    sa zakomlepksieni bo jestesmy jedynym krajem w europie ktory placi
    inzynierowi 400 zlotych na stazu, a ludzie na produkcji zarabiaja 2000 a
    operator spycharko/koparki co najmniej 3000. Nie mam nic do tego zeby
    pracownicy szeregowi zarabiali duzo, ale nasz system jest chory i to
    widza coraz bardziej pracodawcy, ktorzy nie moga znalazc specjalisty a
    wyksztalcony specjalista (diament bo do brylanta mu jeszcze daleko) woli
    pracowac w barze w Irlandii.

    > Teraz je mieć może każdy, dopiero w połączeniu
    > z doświadczeniem może o czymś świadczyć.

    Niestety nie kazdy moze miec wyzsze wykształcenie, mimo przeswiadczenia
    ze łatwo je zdobyc to jednak sa ludzie, ktorzy tego nie zrobia z
    roznych wzgledow. Poza tym brak wyzszego wyksztalcenie nie swiadczy o
    czlowieku jako o zlym kierowniku,

    wyzsze wyksztalcenia != inteligentny czlowiek

    PS. != znaczy różne

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT
    cennik Action do osCommerce