PracaGrupypl.praca.dyskusje › wykształcenie dyrektorów hipermarketów

  • 11. Data: 2008-01-21 19:54:21
    Temat: Re: wykształcenie dyrektorów hipermarketów
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    keczerad wrote:
    > Niestety nie kazdy moze miec wyzsze wykształcenie, mimo
    > przeswiadczenia ze łatwo je zdobyc to jednak sa ludzie, ktorzy tego
    > nie zrobia z roznych wzgledow. Poza tym brak wyzszego wyksztalcenie
    > nie swiadczy o czlowieku jako o zlym kierowniku,
    >
    > wyzsze wyksztalcenia != inteligentny czlowiek

    I to też chciałem powiedzieć mniej więcej.

  • 12. Data: 2008-01-22 18:53:40
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "keczerad" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > sa zakomlepksieni bo jestesmy jedynym krajem w europie ktory placi
    > inzynierowi 400 zlotych na stazu, a ludzie na produkcji zarabiaja 2000 a
    > operator spycharko/koparki co najmniej 3000. Nie mam nic do tego zeby
    > pracownicy szeregowi zarabiali duzo, ale nasz system jest chory i to

    Co jest chorego w tym, że pracownik dostaje tyle ile jest warty?
    Urzędowo narzucone stawki byłyby zdrowe?

    --
    andrzej

  • 13. Data: 2008-01-25 07:17:50
    Od: "Sven" <s...@g...com>

    oczywiscie najlepiej niech tak bedzie dalej lopaciarz 3000 inzynier 500,
    iscie rozwiniety kraj mozna powiedziec kraj ktory dalej tkwi w epoce
    kamienia lupanego, wogole po co ludzie w domach mieszkaja jezeli
    inteligencja jest wogole w Polsce niepotrzebna a tylko ludzie wykonujacy
    czynnosci jak tysiace lat temu spoleczenstwo powinno przeniesc sie do jaskin
    bo jest na tym poziomie mentalnym. 45 lat PRLu i Katyn spowodowaly zanik
    poszanowania inteligencji w tym kraju gratuluje bolszewicekigo rozumowania
    tym ktorzy uwazaja ze lopaciarz to wiadaca sila narodu a lekarz i inzynier
    to pasozyty zerujace na zdrowej tkance narodu.

  • 14. Data: 2008-01-25 11:36:48
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Sven" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > oczywiscie najlepiej niech tak bedzie dalej lopaciarz 3000 inzynier 500,
    > iscie rozwiniety kraj mozna powiedziec kraj ktory dalej tkwi w epoce

    Nie oszukujmy się, poza nielicznymi wyjątkami tu nie ma pracy dla
    inżynierów. A z pewnością dla tej liczby, którą wypuszczają uczelnie. I do
    takiego zapotrzebowania dostosowuje sie poziom studiów. Nie oszukujmy sie,
    jeszcze niedawno studia służyły raczej walce z bezrobociem, a dzisiaj -
    niewiadomo czemu służą.

  • 15. Data: 2008-01-25 12:02:31
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > sa zakomlepksieni bo jestesmy jedynym krajem w europie ktory placi
    > inzynierowi 400 zlotych na stazu, a ludzie na produkcji zarabiaja 2000 a
    > operator spycharko/koparki co najmniej 3000. Nie mam nic do tego zeby
    > pracownicy szeregowi zarabiali duzo, ale nasz system jest chory i to widza
    > coraz bardziej pracodawcy, ktorzy nie moga znalazc specjalisty a
    > wyksztalcony specjalista (diament bo do brylanta mu jeszcze daleko) woli
    > pracowac w barze w Irlandii.

    w jednej duzej firmie budowlanej majster na budowie z podstawowym
    wyksztalceniem ma wiecej kasy niz inspektor nadzoru na tej samej budowie:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 16. Data: 2008-01-25 15:10:45
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > tym ktorzy uwazaja ze lopaciarz to wiadaca sila narodu a lekarz i inzynier to
    > pasozyty zerujace na zdrowej tkance narodu.

    Nikt nie uważa, że łopaciarz, to wiodąca siła narodu. Takie są po prostu rynkowe
    mechanizmy. Akurat teraz brakuje robotników, więc cena za ich usługi jest
    odpowiednia cena. Jak zacznie brakowac inżynierów, to ich pensje również
    wzrosną. A powód tego jest taki, że w ostatnich latach mamy zbyt dużo
    inżynierów, a za mało robotników.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 17. Data: 2008-01-25 17:42:18
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.to.a.najlepiej.napisz.na.grupe>

    Sven pisze:
    > oczywiscie najlepiej niech tak bedzie dalej lopaciarz 3000 inzynier 500,

    oczywiście nikt nie broni inżynierowi wziąć łopatę

    MZ