PracaGrupypl.praca.dyskusje › wykorzystywanie pracowników

  • 1. Data: 2005-12-01 17:02:42
    Temat: wykorzystywanie pracowników
    Od: n...@p...onet.pl

    W mojej ostatniej pracy (PTC "Era") pracownicy byli tak eksploatowani przez
    przełożonych że w moim dziale dwie osoby znalazły się z przepracowania w
    szpitalu, a jedna chyba zaczęła świrować. Nikt się nie skarżył gdy jeden z
    pracowników został pobity "dla żartu" przez zastępcę kierownika.
    Ponieważ miewałem podobne problemy, chciałbym Was zapytać, jeśli można, jak
    sobie z radzicie w takich sytaucjach. Dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2005-12-01 17:28:11
    Temat: Re: wykorzystywanie pracowników
    Od: lynx <s...@g...com>

    Dnia 01-12-2005 o 18:02:42 <n...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > szpitalu, a jedna chyba zaczęła świrować. Nikt się nie skarżył gdy jeden
    > pracowników został pobity "dla żartu" przez zastępcę kierownika.

    rozwiązanie nr1 -> najlepiej lekarz pierwszego kontaktu - który spisze
    obrażenia ciała do karty pacjenta, obdukcja, prokuratura (podaj również
    dane osób które widziały zajście - jeśli dostaną wezwanie do sądu mają
    obowiąze stawienia się)
    rozwiązanie nr2 -> zebrać się z kilkoma pracownikami i dla "żartu " pobić
    zastępce kierownika

    --
    lynx

  • 3. Data: 2005-12-01 17:57:48
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: n...@p...onet.pl [1 Dec 2005 18:02:42 +0100]:

    > W mojej ostatniej pracy (PTC "Era") pracownicy byli tak
    > eksploatowani przez przełożonych że w moim dziale dwie
    > osoby znalazły się z przepracowania w szpitalu, a jedna
    > chyba zaczęła świrować.

    O, widzę że nic się u nich nie zmieniło :) Stare, dobre,
    tradycyjne metody sprzed paru lat :>

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 4. Data: 2005-12-01 21:30:15
    Od: g e y b <g...@p...com>

    Lepiej zrezygnować z pracy i poszukać innej - zdrowie nie ma ceny.

  • 5. Data: 2005-12-02 07:03:05
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Kira write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of czw, 01 gru 2005 at 17:57 GMT

    >O, widzę że nic się u nich nie zmieniło :) Stare, dobre,
    >tradycyjne metody sprzed paru lat :>

    A który to dział taki wesoły?

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 6. Data: 2005-12-02 13:23:12
    Od: "Grzegorz Kasperek" <p...@i...pl>

> [...]
    > jak
    > sobie z radzicie w takich sytaucjach. Dziękuję za pomoc.

    byłeś w wojsku czy się wymigałeś ?
    ja byłem 2 lata i radzę facetom żeby nie unikali tego, bo jak zaczną Was bić
    kierowniczki będzie za późno ;-)

  • 7. Data: 2005-12-02 14:09:15
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Na pl.praca.dyskusje ptaszki sobie cwierkaly dnia Fri, 2 Dec 2005 14:23:12 +0100,
    kiedy Grzegorz Kasperek rozsypal nastepujace haczki:
    A jaki to ma zwiazek z tematem?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2005-12-04 13:22:14
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > można, jak
    > sobie z radzicie w takich sytaucjach. Dziękuję za pomoc.

    A co? Modlitwa przestała pomagać?
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
    ******************** www.madej.master.pl ********************

  • 9. Data: 2005-12-04 13:23:13
    Od: lynx <s...@g...com>

    Dnia 01-12-2005 o 18:02:42 <n...@p...onet.pl> napisał:

    > Nikt się nie skarżył gdy jeden z
    > pracowników został pobity "dla żartu" przez zastępcę kierownika.

    co rozumiesz przez pobicie dla "żartu" ?

    --
    lynx

  • 10. Data: 2005-12-04 16:41:27
    Od: n...@p...onet.pl

    > co rozumiesz przez pobicie dla "żartu" ?
    Pobicie uzasadnione jako "to tylko taki żart".