PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukac pracownikow na podkarpaciu

  • 1. Data: 2005-12-01 16:37:10
    Temat: Jak szukac pracownikow na podkarpaciu
    Od: "j314" <j...@n...op.pl>

    Czesc
    czy ktos na tej grupie moglby mi wskazac jak szukac pracownikow w rejonie
    podkarpacia?
    Dawalem juz ogloszenia "duze kolorowe" w dodatku praca GW
    ostatnio nawet poszedlem w ogloszenie lokalne w Super nowosciach i dalej nic
    jest niby jeszcze Nowiny rzeszowskie ale zanim zamieszcze wole wczesniej
    spytac
    nie jestem zadowolony z rekrutacji odpowiedzialo mi 5 osob moze
    z tego nikt sie nie nadawal i nie spelnial wymogow z ogloszenia
    ludzia na slepo niektorzy wysylaja
    Czy wiec moglby mi ktos pomoc i wskazac jak i gdzie zamiescic ogloszenie?
    jakis portal, gazeta jakas
    mam z tablica w centrum rzeszowa stac?
    Prosze o pomoc i wskazowki-najlepien na priv
    (poza tym to strasznie duzo taka rekrutacja kosztuje ehh.)
    pozdrawiam Jacek

  • 2. Data: 2005-12-02 10:05:10
    Temat: Re: Jak szukac pracownikow na podkarpaciu
    Od: "Naro" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > jest niby jeszcze Nowiny rzeszowskie ale zanim zamieszcze wole wczesniej

    Wszystko zależy od tego jakie stanowisko masz do obsadzenia.

    Przypuszczam, że nie szukasz kogoś do łopaty, tylko na jakieś bardziej
    ambitne stanowisko. Jeśli interesują Cie absolwenci uczelni wyższych
    względnie studenci, to zwróć się z prośbo do biura karier WSIZ
    www.wsiz.rzeszow.pl/bk Z usług tego biura korzysta kilka tyś. osób.
    Z tego co się orientuję ich usługi są bezpłatne.

  • 3. Data: 2005-12-04 14:12:09
    Od: "filigaro" <f...@o...pl>

    przygotuj piękne ogłosznie , podając precyzyjnie swoje wymagania i zanieś do
    urzedu pracy- tam przewija się sporo osób poszukujących pracy>