PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjazd slozbowy › Re: wyjazd slozbowy
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wyjazd slozbowy
    Date: Fri, 13 Oct 2006 10:31:56 +0200

    X-No-Archive:yes
    Użytkownik "news" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:egniml$egj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No oczywiscie ze chetnie sie szkole. Nie moge jednak w tym terminie
    jechac -
    > mam chorą zone ktorej tak naprawde nie moge zostawic samej. Wyjazd jest
    > wykluczony - mam zostawic zone i jechac na szkolenie bo szef sobie tego
    > zyczy? nie rozumiem juz nic wtedy

    A gdybyś był serwisantem i musiałbyś jechać w trybie nagłym na drugi koniec
    Polski czy Europy rozwiązać problem to też byś nic nie rozumiał? A gdybyś
    był lekarzem i miał 24 godzinny dyżur, to też dziwiłbyś się takiej sytuacji?
    Ile Ty masz lat?
    Pogadaj z szefem jak człowiek z człowiekiem. Jeśli jest w porządku, to z
    pewnością zrozumie Twoją sytuację i przesunie szkolenie na inny termin.
    Jeśli jednak uprze się, to nie będziesz miał nic do gadania. Twoje rodzinne
    problemy naprawdę nie muszą nikogo obchodzić. Taki lajf.

    N.