PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjazd do stanow › Re: wyjazd do stanow
    From: "Lukasz Szelag" <j...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wyjazd do stanow
    Date: Wed, 13 Nov 2002 22:48:03 -0500

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message
    news:m28yzxdp8i.fsf@pierdol.ninka.net...

    > no tak. nasuwa mi sie tu jednak przyklad znajomego.
    > pracuje jako trucker, nielegalnie.
    >
    > niedawno calkiem go policja zatrzymala w ramach najzwyklejszej
    > drogowej kontroli.
    > sprawdzili wszystkie dokumenty a na koniec zapytali o pozwolenie na
    > prace.
    >
    > i wpadl.
    >
    > wiec ta twoja teoria to sie tak srednio ma do zycia.

    To nie jest moja teoria, tylko wykladnia prawa.

    Przede wszystkim popelnil blad, gdyz mial prawo nie odpowiadac na zadne pytania
    zwiazane ze swoim statusem i nic by mu nie zrobili. (To tak jakby odpowiedziec
    przeczaco na pytanie policji, czy sie placi podatki.) Mysle, ze moglby pozwac
    policje do sadu za przekroczenie uprawnien.

    Piszesz, ze pracuje. Czyli nie zostal deportowany?

    Lukasz Szelag
    j...@h...com