PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjatek od reguly? › Re: wyjatek od reguly?
    From: "rs" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wyjatek od reguly?
    Date: Tue, 31 Oct 2006 01:46:44 +0100

    Użytkownik "Łukasz Nysztal" <l...@s...net> napisał w wiadomości
    news:ei5823$hmk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Pozostaje jedynie ryzyko ewentualnego uprawnienia pracodawcy do odwolania
    > urlopu i koniecznosci stawienia sie w pracy.

    ciekawi mnie to w jakich okolicznosciach pracodawca moze odwolac urlop
    pracownika i zazadac aby stawil sie do pracy?

    nie wirzylem w to ale teraz wirze bo ostatnio slyszalem o takim przykladzie
    : pewna osoba pracujaca w markecie typu chyba AS MARKET poszla na urlop po
    czy po paru dniach sie dowiedziala ze nie ma urlopu i ze ma sie stawic do
    pracy...

    troche to godzi w prawa pracownika no ale takie prawo pracy (nie wiem ale w
    tym przypadku "ustawione" pod pracodawce...)