PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyegzekwowanie wynagrodzenia

  • 1. Data: 2006-12-22 20:55:19
    Temat: wyegzekwowanie wynagrodzenia
    Od: "Anik" <a...@w...pl>

    bardzo prosze podpowiedzcie
    gdzie powinnam złożyć pozew o wypłate zaległego wynagrodzenia (w jakim
    sądzie)
    pracodawca jest mi winien premie za wrzesień pazdziernik, pesje za
    listopad?wszystko razem cos ok 1800 zł.
    POZDRAWIAM serdecznie

  • 2. Data: 2006-12-22 21:34:16
    Temat: Re: wyegzekwowanie wynagrodzenia
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Anik napisał:
> [...]
    > sądzie)
    > pracodawca jest mi winien premie za wrzesień pazdziernik, pesje za

    sad pracy wlasciwy dla siedziby pracodawcy. tylko co do tej premii to
    upewnij sie ze masz niezbite dowody na to, ze powinien ci ja wyplacic.

    pozdr

  • 3. Data: 2006-12-22 21:34:42
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Anik wrote:
    > bardzo prosze podpowiedzcie
    > gdzie powinnam złożyć pozew o wypłate zaległego wynagrodzenia (w jakim
    > sądzie)

    Myślę, że w sądzie pracy. Najlepiej idź do Państwowej Inspekcji Pracy
    to powinni wszystko wyjaśnić. Oczywiście jeśli nie pracowałaś na czarno
    i miałaś jakąś umowę, bo inaczej trudno będzie coś udowodnić.

  • 4. Data: 2006-12-25 20:50:52
    Od: "Anik" <a...@w...pl>

    dzieki,
    tak sie wkurzyłam bo pracowałam w Plusie, premie motywacyjną wypłacała
    centrala za zrobiony plan . Przelewali pieniądze na konto mojego pracodawcy
    a pracodawca na moje.
    Niestety pracodawca- mój szef stwierdził, że moja premię włozy sobie do
    kieszeni i juz. Człowiek natyra sie jak osioł wyrobi plan, i ma figę...

  • 5. Data: 2006-12-25 21:01:41
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > sad pracy wlasciwy dla siedziby pracodawcy.

    Nie tylko, bo i do sądu, w którego okręgu praca jest, była lub miała być
    wykonywana, bądź też przed sąd, w którego okręgu znajduje się zakład pracy
    (art. 461 k.p.c.).

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 6. Data: 2006-12-25 21:02:50
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]

    wykonywana, bądź też przed sąd, w którego okręgu znajduje się zakład pracy
    Oczywiście sąd pracy - czyli do sądu rejonowego który ma wydział pracy (bo
    nie wszystkie mają).

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 7. Data: 2006-12-26 02:21:25
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > Niestety pracodawca- mój szef stwierdził, że moja premię włozy sobie do
    > kieszeni i juz.

    hmmm... nie masz żadnego kolegi-osiłka?