PracaGrupypl.praca.dyskusjewszystko o pracy nauczyciela › Re: wszystko o pracy nauczyciela
    From: "winetu" <P...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wszystko o pracy nauczyciela
    Date: Mon, 14 Aug 2006 10:56:53 +0200

    Użytkownik "KwiaTuszeK" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ebp8na$dve$1@news.dialog.net.pl...

    > Ile nauczyciel dostaje za godzinę? (stażysta z
    > tytułem licencjata).
    > Ile za nadgodziny? (mam cały etat + 4 nadgodziny
    > tygodniowo).
    > Jak to jest z feriami i wakacjami? Taka sama
    > pensja?
    > Ile się należy urlopu?
    > Czy należą się jakieś dodatki?
    > To na razie wszystko, może mi się jeszcze coś
    > przypomni.
    > Bardzo proszę o odpowiedzi. z Góry dziękuje.

    Stażysta zarabia cos kolo 700 - 750 netto z Twoimi nadgodzinami moze bedzie
    900, urlopow nie ma, za ferie, wakacje masz chyba pensje usredniana, w
    pierwszym roku na dodatki bym nie liczyl, pozniej moze jakies wczasy pod
    grusza, nagroda dyrektora (raz na 2 lata jak Cie dyrekcja polubi). Nie
    chcialbym Cie wprowadzac w blad bo orientuje sie "mniej wiecej" ale pytasz o
    rzeczy, ktore powinna powiedziec Ci kadrowa. Poza tym jak dobrze
    "pogooglasz" to znajdziesz konkretne przepisy ze stawkami co do grosza. Na
    grupie: alt.pl.nauka.angielskiego na pewno jest troche nauczycieli
    angielskiego, moze udziela Ci konkretnych odpowiedzi.