PracaGrupypl.praca.dyskusjewszystko o pracy nauczyciela › Re: wszystko o pracy nauczyciela
  • Data: 2006-08-15 11:37:38
    Temat: Re: wszystko o pracy nauczyciela
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zapracowany" <d...@j...karuzela>
    napisał :
    > Zaczynasz pracę i nie wiesz jakie są warunki tej
    > pracy?
    > Jak to możliwe?

    Na samym początku rzeczywiście głupio mi było
    wypytywać o bonusy, tak jak zasugerował winetu,
    tymbardziej, że do ostatniej chwili nie wiedziałam
    czy mnie przyjmą (czekali na jakąś decyzję czy
    mogą przyjąć z bez tytułu magistra).
    Teraz jak już mam pewną posadę, zamierzam o
    wszystko wypytać na spotkaniu z kadrową w
    poniedziałek.

    A w ogóle zauważyłam, że ciężko się dowiedzieć na
    samym początku ile się będzie zarabiać.
    Składałam już papiery w kilku szkołach i nigdzie
    nie chcieli powiedzieć na początku. Było kręcenie,
    że to się jakoś tam liczy, żebym przyjechała to
    zobaczymy, itd. I miałam takie odczucie, że
    wszystkie
    te dyrektorki mają takie podejście: one mi dają
    pracę, a ja powinnam być wdzięczna i nie
    interesować się zarobkami.
    Jak np. pracowałam w prywatnych szkołach
    językowych, to tam od razu mówili jakie są zarobki
    (chyba żeby zachęcić, bo tam są o wiele wyższe
    płace :))

    Pozdrawiam!