PracaGrupypl.praca.dyskusjewspolpraca z zagranicznym klientem › Re: wspolpraca z zagranicznym klientem
    From: "Yaga" <R...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wspolpraca z zagranicznym klientem
    Date: Sat, 2 Oct 2004 15:13:43 +0200
    Sender: y...@o...pl@hurrican.whitemouse.com.pl

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cjm7v2$e1s$1@news.onet.pl...

    > A szukałaś informacji na forach w Prozie? Wydaje mi się, że Proz i ppt to
    > miejsca, w których dowiesz się więcej niż tutaj - tam siedzą ludzie,
    którzy
    > dobrze znają tą konkretną branżę i mają doświadczenie w dogadywaniu się z
    > biurami. No i zostaje jeszcze urząd skarbowy:))
    > Chociaż z drugiej strony bez konkretów nt. zlecenia możesz nie dostać
    > konkretnych informacji - w końcu co kraj (a nawet co biuro) to obyczaj;)

    O widzisz, proz :) zapomnialam - ide szperać.
    Natomiast co do urzędu skarbowego, to nie wiem, na ile te panie mają
    sensowne informacje, poza tym nie chce mi się jechać na drugi koniec miasta.
    A co do konkretów, to po prostu ich nie posiadam - na razie chcę się
    dowiedziec jak to wszystko teoretycznie wygląda od strony podatków i umów :)

    Pozdrawiam.
    Yaga

    --
    I'm the snow on your lips