PracaGrupypl.praca.dyskusjewspolpraca z zagranicznym klientem › Re: wspolpraca z zagranicznym klientem
    From: "aga.p" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wspolpraca z zagranicznym klientem
    Date: Sat, 2 Oct 2004 14:45:38 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@staticline579.toya.net.pl

    Użytkownik "Yaga" <R...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cjm2bf$bhn$1@news.onet.pl...
    > > na interesujący Cię ten temat.

    Rety, ależ moja gramatyka dzisiaj kuleje:-/

    > Owszem, mam ten link, ponieważ grupę pl-p-t czytam od dawna i swego czasu
    > tam też się o to pytałam, ale ponieważ nie podano mi zbyt dużo konkretnych
    > informacji, postanowiłam ze swoim pytaniem przyjść między innymi tutaj.

    A szukałaś informacji na forach w Prozie? Wydaje mi się, że Proz i ppt to
    miejsca, w których dowiesz się więcej niż tutaj - tam siedzą ludzie, którzy
    dobrze znają tą konkretną branżę i mają doświadczenie w dogadywaniu się z
    biurami. No i zostaje jeszcze urząd skarbowy:))
    Chociaż z drugiej strony bez konkretów nt. zlecenia możesz nie dostać
    konkretnych informacji - w końcu co kraj (a nawet co biuro) to obyczaj;)

    pzdr,
    Aga