PracaGrupypl.praca.dyskusjewolno tu dawac ogloszenia › Re: wolno tu dawac ogloszenia
  • Data: 2004-07-20 15:58:40
    Temat: Re: wolno tu dawac ogloszenia
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 17:47:08 +0200, magia <m...@w...gazeta.pl>
    napisał:

    > Użytkownik "Artek" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A mnie sie wydaje, ze chodzi o to, ze w momencie gdu ppo zmienila status
    > na
    > moderowana to automatycznie przejela prawo do umieszczania na niej
    > ogloszen
    > od ppd.
    > Tyle, ze opis ppd w takim razie nieaktualny.

    Nieprawda.
    Tu masz opis z chwili, gdy pan Surmacz zarzadzil taki podzial.
    Praca dyskusje zostala zalozona poniewaz praca oferowana przaszla na
    moderowanie i w chwili zalozenia uwzgledniono w niej mozliwosc
    zamieszczania niezmoderowanych ogloszen.

    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.dyskusje
    pl.praca.dyskusje

    Grupa ma byc miejscem, gdzie odbywalyby sie dyskusje nt. ofert
    pracy, samej specyfiki pracy w Polsce i na swiecie, itp. Bedzie
    to takze miejsce dla ofert pracy nie zamieszczonych z roznych
    powodow na pl.praca.oferowana. Generalnie tematy poruszane na
    tej grupie beda w rozny sposob poruszac temat pracy w Polsce i
    byc moze na swiecie.

    Uwagi dodatkowe.

    Grupa pl.praca.oferowana zostanie zmieniona na grupe moderowana
    w kilka dni po zalozeniu pl.praca.dyskusje.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##