PracaGrupypl.praca.dyskusje › wlasnosc intelektualna firmy

  • 21. Data: 2010-09-10 21:25:22
    Temat: Re: wlasnosc intelektualna firmy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6e79k$745$1@news.mm.pl jcm <j...@1...pl> pisze:

    > Trudno być precyzyjnym w piątkowy wieczór, po spożyciu...
    Znaczy pochlałeś?
    Nic to złego, zdarza się każdemu.

    > I to, że nie należy jej nadużywać.
    Ano nie należy.

    > Nigdy nie zdarzyło ci się pomóc koledze, czegoś nauczyć, ot tak po
    > prostu, bezinteresownie?
    Setki razy i dalej tak będę robił.
    Ale nie mówimy o pomocy koledze, tylko o hodowaniu wrzoda w pracy.

    Czasem można też wygrać w totolotka.
    To dobre porównanie.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2010-09-10 21:51:52
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > Znaczy pochlałeś?

    > Nic to złego, zdarza się każdemu.

    A kto powiedział, że to coś złego?
    Po całym tygodniu ciężkiej pracy należy się. ;)

    > Setki razy i dalej tak będę robił.
    > Ale nie mówimy o pomocy koledze, tylko o hodowaniu wrzoda w pracy.

    Kto hoduje? Pracodawca, nie ty, więc czym się przejmować?
    Wrzoda zresztą łatwo rozpoznać.

    Nie bądź aż takim pesymistą.

  • 23. Data: 2010-09-10 22:10:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6e9d9$1dmq$1@news.mm.pl jcm <j...@1...pl> pisze:

    > A kto powiedział, że to coś złego?
    > Po całym tygodniu ciężkiej pracy należy się. ;)
    To walnij i za mnie, bo ja jutro do roboty i dopiero po południu mogę piwko.

    > Kto hoduje? Pracodawca, nie ty, więc czym się przejmować?
    Pracodawca chce czasem, abyś sam sobie wrzoda wyhodował.
    U mnie nie przejdzie, ale ilu takich jak ja?

    > Wrzoda zresztą łatwo rozpoznać.
    I co wtedy?
    Przeciąć, wycisnąć, zaleczyć?

    > Nie bądź aż takim pesymistą.
    Jestem doświadczonym realistą.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2010-09-11 07:59:08
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 22:24:10 +0200, jcm napisał(a):

    > Że pracodawca jakiś taki "zagubiony", widać gołym okiem, ale z artykułu wynika
    > także, że czynności korekty, czy też anulowania paragonu, nie należały do
    > zakresu obowiązków tego pracownika.

    Tym bardziej jeszcze do jego obowiązków nie należała przeprowadzanie
    szkoleń.

    --
    Yakhub

  • 25. Data: 2010-09-11 08:51:04
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tym bardziej jeszcze do jego obowiązków nie należała przeprowadzanie
    > szkoleń.

    To też. Ale zgodził się, kasę brał.
    I wszystko było cacy do momentu powstania konfliktu.

  • 26. Data: 2010-09-11 08:53:20
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > I co wtedy?
    > Przeciąć, wycisnąć, zaleczyć?

    Poczekać, aż dojrzeje i pęknie.
    Dosłownie.

  • 27. Data: 2010-09-11 20:51:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6fg5j$1qmp$2@news.mm.pl jcm <j...@1...pl> pisze:

    > Poczekać, aż dojrzeje i pęknie.
    > Dosłownie.
    Ooo, to nie dla mnie takie czekanie.

    --
    Jotte

  • 28. Data: 2010-09-15 13:13:41
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl>

    > Nie tak prosto.
    > Pracownik uczestniczył w szkoleniu bo skierował go nań pracodawca.
    > Pracodawca skierował go na to szkolenie bo ma w tym konkretny i jasno
    > opisany interes- panowanie nad jakimś systemem informatycznym.

    Ale panowanie przez pracownika.

    > Pracownik pozyskał umiejętności bo są one potrzebne jego pracodawcy.

    Jakby były potrzebne pracodawcy to pracodawca sam by się skierował.

    > Pracownikowi jako osobie prywatnej być może ani to szkolenie ani te
    > umiejętności nie są do niczego innego poza grzebaniem w bazie aktualnego
    > pracodawcy potrzebne.

    Prawie pewne. I co z tego ?

    > A gdyby pracownik umarł lub odszedł, to co ?

    To co zwykle, musiałby znaleźć kolejnego lub sam się nauczyć

    > Firma się zawali bo nie może wykonac korekty paragonu.

    Złe zarządzanie a nie zły pracownik

    > Swoją drogą, pracodawca dupa i to na dwóch polach. Nie zorganizował sobie
    > PRZED SZKOLENIEM pracownika możliwości przekazania pozyskanej wiedzy - to
    > raz.

    A ten pracownik za kogo tam robi, że miałby przekazywać wiedzę ?

    >Nie wyrzucił dyscyplinarnie pracownika za niewykonanie polecenia
    >służbowego - to dwa.

    MZ zwykłe nieuprawnione żądanie.

    > Jak ktoś ma miękkie serce, musi mieć twardy tyłek.

    MZ jak ktoś nie nadaje się do prowadzenia firmy to zajmuje się czymś innym.