PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasnosc intelektualna firmy › Re: wlasnosc intelektualna firmy
    From: "jcm" <j...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wlasnosc intelektualna firmy
    Date: Fri, 10 Sep 2010 15:34:48 +0200

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dq7vkv2kwe28.dlg@wazzenon.pl...

    > "Widziałem kiedyś operację kardiochirurgiczną. Miałem wrażenie, że chirurg
    > wykonywał zwykłą procedurę krok po kroku i że będę mógł sam taką
    > przeprowadzić."
    > Przepraszam za drugiego posta, ale poglądy zacytowane w tym artykule
    > doprowadzają mnie do skrajnej irytacji.

    Wykonanie względnie prostej czynności, jaką tutaj jest korekta paragonu, to nie
    operacja na otwartym sercu. Chirurg studiował wiele lat. Porównanie nietrafione.

    Właścicielowi po prostu NIE CHCIAŁO SIĘ nauczyć. :-)

    A od czego jest obsługa techniczna programu księgowego (zakładam, że mają
    wykupioną licencję z supportem i tel. do obsługi technicznej)?

    Wiem! Za usługi informatyka z zewnątrz musiałby zapłacić więcej.

    Skoro wystarczy wykonanie telefonu do firmy informatycznej i przećwiczenie
    procedury, niech zaciśnie zęby i nauczy się sam. I problem będzie miał z głowy.

    j.