PracaGrupypl.praca.dyskusjewłasna działalność gospodarcza? › Re: własna działalność gospodarcza?
  • Data: 2005-02-03 16:37:19
    Temat: Re: własna działalność gospodarcza?
    Od: "steppi" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziękuję. Podkarpackie nie jest złe. Wiem co mówię...

    To zależy. Czy masz sprzedawać lody w zimie ;-) moja branża to branża
    spożywcza - i żadne artykuły pierwszej potrzeby...podkarpackie to najniższe
    dochody miesięczne - a to się odbija moim skromnym zdanie w popycie na towary
    spożywcze z tej trochę wyższej półki (droższe słodycze). Co nie znaczy, że nic
    sie nie sprzadaje...ale porównywanie podkarpacia właśnie z tym, co można w tej
    dziedzinie osiągnąć w Warszawie, Krakowie, Katowicach - i okolicach tych miast
    jest moim zdaniem bezcelowe. jeśli jeszcze oblicza się normy na podstawie ww.
    miast - właśnie dla podkarpacia.