PracaGrupypl.praca.dyskusjewezwanie z Urzędu Pracy › Re: wezwanie z Urzędu Pracy
    From: "Wedan" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wezwanie z Urzędu Pracy
    Date: Sat, 27 Nov 2004 19:42:48 +0100

    > w naszym PUP takie listy wysyłamy poleconym, dochodzi na drugi dzień ,
    czyli
    > właściwie jak zwykły tylko podpisać ktoś musi odbiór. Trzeba napisać
    podanie do
    > dyrektora PUp z prośbą o usprawiedliwienie, gdzie poza wyjaśnieniem
    sytuacji
    > (jeżeli z poczty wyszedł 23 , zaszedł do ciebie 24, to przecież juz mogło

    Już wiem, że reguluje to kodeks postępowania administracyjnego, a
    dokładniej:

    Art. 39. [Sposoby doręczenia] Organ administracji publicznej doręcza pisma
    za pokwitowaniem przez pocztę, przez swoich pracowników lub przez inne
    upoważnione osoby lub organy.

    Czyli sposób doręczenia listem zwykłym nie spowoduje żadnych następstw
    prawnych.

    Pozdr.

    Kam