PracaGrupypl.praca.dyskusjeweksel/samochód służbowy › Re: weksel/samochód służbowy
    From: r...@w...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: weksel/samochód służbowy
    Date: 19 Apr 2007 04:06:35 -0700

    Cześć! Dzięki za rady. Dzwoniłam do tej firmy i zapytałam o szczegóły
    - okazało się, że weksel będzie na kwote 10 tys zł, i będzie dotyczył
    sytuacji jak wspomniałam wyżej "przywłaszczenia auta przeze mnie po
    zakończeniu stosunku pracy". Powiedziano mi, że w razie wypadku,
    kradzieży auta (przez inną osobę niż ja:) ) itp auto będzie
    ubezpieczone w 100 %.
    Gdybym miała możliwość wyboru innej pracy, to może bym się
    zastanawiała, ale na własnym przykładzie wiem jak jest ciężko. Mam
    tytuł mgr, szukam roboty od ponad pół roku, wysłałam ponad 300 maili,
    a wszędzie tylko DOŚWIADCZENIE i jeszcze DOŚWIADCZENIE:) Tak więc
    prawdopodobnie od poniedziałku będe zdobywać doświadczenie jako
    przedstawiciel handlowy...
    Jeszcze raz dziękuje za odpowiedźi na moje pytanie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    --
    Ania.